Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 544.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2040868

Zo, ik heb vandaag ook een nieuwe auto gekocht. Is een Seat Leon 1.6 16v sport geworden.

Ik had eerst een Ibiza maar de elektrische storingen werden me een beetje teveel.

Nadeel is dat ik de auto pas over 2 weken kan ophalen.

Ik wil het één en ander aan de auto veranderen, zat te denken aan een cupra R kit en nog paar styling opties.

Zeker is wel dat het gewoon OEM spullen blijven ^^.

Oude Seat.

post-77128-0-33263000-1368310207_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_2040875

Ja het zijn zeker leuke wagens. Ook gekozen voor een 1.6 vanwege werk.

wilde eerst een Cupra maar benzine+plus verzekering werd helaas te duur haha.

Als ik hem binnen heb zal ik wel wat foto's posten.

Geplaatst:
comment_2041495

Makkelijkste is de deurpanelen erafhalen en dan bekijken als je het water op de vloer ziet leggen heb je meestal al een heel zwembad in je auto. Heb er zelf helaas geen foto's van gemaakt anders had ik het kunnen laten zien maar heb het afgelopen winter meegemaakt. :$

Geplaatst:
comment_2041608

Wij hadde trouwes nog gemaild waar we de Saab hadden gekocht.

Die hadden een Volvo V50 staan met 60.000 op de klok, is wel interessant.

Wij gemaild van wat erbij moet bij de Saab, nog geen reactie en we hadden zaterdag helaas 40 minuten na sluitingstijd de mail gestuurd :puh:

Als we iets horen laat ik jullie het weten.

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2041744

Helaas wel een slechte foto, maar hij staat er dik op!

Heerlijk, vooral in de komende periode.

Die Shades maken het plaatje compleet 8)

Ps: APK-Reminder: Er zit al 2 maanden geen APK op je karretje ( sorry, ik kan het niet laten om een RDW-check te doen als ik een Nederlands nummerbord zie op een plaatje :clown: ).

Bewerkt: door -MessiaX-

Geplaatst:
comment_2041876

Vandaag nog gemaild naar een Vw Touran met alle optie's.

Van het garagebedrijf van de Volvo hebben we wat gehoord, zei vroegen om de KM stand van de Saab die is momenteel (helaas) 198.890....

Het oliepeil is de laatste tijd hoog, terwijl we geen olie erbij hebben gegooid, dus beetje vreemd.

Geplaatst:
comment_2041911

Peugeot 206 1.6 uit 2000 met alles erop behalve airco :puh:

PS: Tevens raadt ik iedereen aan zijn of haar kentekenplaten te verbergen, tegenwoordig worden steeds meer kentekenplaten gejat, als personen toevallig op zoek zijn naar hetzelfde type/model auto als jij in je bezit hebt is er kans dat ze jou auto opzoeken en je ineens geen kentekenplaten meer hebt. Natuurlijk vrij extreem maar je hoort het steeds vaker

Bewerkt: door Limbolander

Geplaatst:
comment_2041981

PS: Tevens raadt ik iedereen aan zijn of haar kentekenplaten te verbergen, tegenwoordig worden steeds meer kentekenplaten gejat, als personen toevallig op zoek zijn naar hetzelfde type/model auto als jij in je bezit hebt is er kans dat ze jou auto opzoeken en je ineens geen kentekenplaten meer hebt. Natuurlijk vrij extreem maar je hoort het steeds vaker

Inderdaad en vooral op een " open " forum, kan je dan beter even een balkje ertussen doen. Altijd met een " stapje terug " privacygevoelige informatie delen op het internet om die redenen, vooral als je een dure auto bezit :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.