Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 544.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2051786

Auto is geschorst... Mag hij dan wel naar de garage worden gereden?

Je zal bedoelen dat het kenteken is geschorst? Naast de reden die RustyRustler89 aandraagt, is ook dat een reden om de weg niet op te mogen.

Geplaatst:
comment_2051796

Auto is geschorst... Mag hij dan wel naar de garage worden gereden?

Je zal bedoelen dat het kenteken is geschorst? Naast de reden die RustyRustler89 aandraagt, is ook dat een reden om de weg niet op te mogen.

Dat bedoel ik inderdaad.

Ik had ergens gelezen dat een auto wel naar de dichtstbijzijnde garage mocht worden gereden via de kortste route, maar dat zal dan ook wel niet waar zijn :puh:

Geplaatst:
comment_2051808

Haha nee. Ik ga er in ieder geval van uit dat je het transport via de openbare weg zal doen, en daarvoor moet je een geldig (dus niet geschorst) kenteken hebben en moet het voertuig minimaal WA-verzekerd zijn.

Geplaatst:
comment_2052074

Je kan eventueel groeneplaten van een bedrijf regelen, mag je de weg wel op alleen met zonder rem lijkt het me niet verstandig. Ik heb ooit een ritje van 10 min zonder rem gedaan niet heel leuk...

@Rustty: Verschil is vrij groot, qua verzekering de helft, wegenbelasting gelijk en de brandstof kosten is helemaal een lachtertje vergeleken met wat ik gewend was. Met de leon ongv. 550km op een tank van rond de 100 euro 50 liter en nu net geen 800km op een tank van ongv. 50 euro diesel 40 liter. :)

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_2053260

Mijn vader wil de oude Honda Accord weg doen samen met een redelijk oude Peugeot Partner, en hier een ander autootje voor aanschaffen.

Daarnaast zouden de reparaties van de Honda veel te duur uit gaan vallen voor mij, en een verbruik van 1 op 11 is nou niet heel zuinig.

Jammer, maar ik ga de auto niet meer herstellen.

Geplaatst:
comment_2053349

Mijn vader wil de oude Honda Accord weg doen samen met een redelijk oude Peugeot Partner, en hier een ander autootje voor aanschaffen.

Daarnaast zouden de reparaties van de Honda veel te duur uit gaan vallen voor mij, en een verbruik van 1 op 11 is nou niet heel zuinig.

Waarop beredeneer je erop dat ie 1 op 11 loopt?

Probleem van de Accord is waarschijnlijk wel omdat je ze niet vaak ziet en dus minder onderdelen.

Geplaatst:
comment_2053789

Ik ben afgelopen zondag nog naar een Japanse automeeting gegaan, waar behoorlijk wat mooi spul tussen stond

Voor de liefhebber heb ik nog een filmpje in elkaar gezet als impressie

>>> Door Jacky-2007: Je filmpje was stuk.. *steekt schroevendraaier weer tussen broekriem* Zo, die doet het weer. <<<

Geplaatst:
comment_2053909

Waarop beredeneer je erop dat ie 1 op 11 loopt?

Probleem van de Accord is waarschijnlijk wel omdat je ze niet vaak ziet en dus minder onderdelen.

Ik ben op onderzoek gegaan hoe veel een Honda Accord van dat bouwjaar rijdt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.