Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2109779

Het ziet er wel luxe uit zo, die achterlampen (alsof ze uit een model anno 2013 komen :puh: ).

Komen ze ook, naja, fase 2 is vanaf 2010 en mijn auto is van 2008 ;)

Leuk autootje man. :)

Geplaatst:
comment_2110174

Gisteren de winterbanden erop gelegd.Ze waren in het begin erg beschadigd, zelf wat bijgewerkt en zelf gespoten.Ziet er goed uit vind ik zelf dan 8)

121ek3c.jpg2q1eb6x.jpgver5uh.jpg2s8shuv.jpg281aag8.jpg2ms3vp3.jpg2le5b0k.jpg

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2110372

Gisteren de winterbanden erop gelegd.Ze waren in het begin erg beschadigd, zelf wat bijgewerkt en zelf gespoten.Ziet er goed uit vind ik zelf dan 8)

121ek3c.jpg2q1eb6x.jpgver5uh.jpg2s8shuv.jpg281aag8.jpg2ms3vp3.jpg2le5b0k.jpg

Netjes man. :)

Geplaatst:
comment_2111071

@MaxVito: héél knappe Saab, weet niet wat de normale velgen zijn, maar deze wintervelgen vind ik er fantastisch mooi op staan! 8)

Inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik zei dat ik foto's van de Jetta zou plaatsen, hier alvast een idee hoe ie eruit ziet:

jetta_by_mechanicman-d5kr2tn.jpg

Niet mijn auto dus, maar klopt wel grotendeels. Zelfde kleur, zelfde striping, zelfde velgen... Enkel heb ik een andere uitvoering (GL), wat inhoudt dat ik koplampsproeiers heb, andere wielbogen, een ander interieur, geen mistlampen en geen rechterspiegel. Verder is deze bijna exact hetzelfde, een leek zou het verschil niet zien!

Geplaatst:
comment_2111077

Thanks!

De velgen zijn normaal de normale kleur van de Licht metalen velgen zeg maar.

Wij hebben ze bewerkt en gespoten in de kleur Steel Wheel.

Ik vind het echt een fantastisch resultaat al zeg ik het zelf , haha

Geplaatst:
comment_2111284

Het ziet er wel luxe uit zo, die achterlampen (alsof ze uit een model anno 2013 komen :puh: ).

Komen ze ook, naja, fase 2 is vanaf 2010 en mijn auto is van 2008 ;)

Oke. Dat laat maar weer mijn kennis van auto's zien maar niet heus (Ik dacht dat het een oudere peugeot 206 was :sigaar: )

Geplaatst:
comment_2111413
Oke. Dat laat maar weer mijn kennis van auto's zien maar niet heus (Ik dacht dat het een oudere peugeot 206 was :sigaar: )

Haha nee, dit is een Peugeot 207

Ik heb overigens wel een 206 gehad, maar die zag er zo uit:

DSC_0970.jpg

Deze had ik zelf van standaard naar dit verbouwd :puh:

Geplaatst:
comment_2112074

Sheepie heeft vrijdag ook de sleutels van zijn nieuwe voertuig gekregen......een Audi A3 Sportback, vuurrood en erg snel (vergeleken met de vorige). Ben er erg blij mee :klap:

post-19301-0-66185600-1385921722_thumb.jpg

post-19301-0-33248300-1385921740_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_2114120

Vanmiddag hebben we de 16" winterbanden van de 9-3 verkocht, aan iemand die ze ging gebruiken voor een Saab 9-3 2.0T (ja een hoofdletter T, staat voor de variant met de meerdere PK's :D namelijk 205PK :D ) Cabrio Aero uit 2000.

Precies zoals op deze foto, de velgen op de foto gebruikte hij als zomerbanden!

Echt een gaaf ding was dat zeg!

Saab-9-3_Aero_Convertible_2002_photo_01.jpg

dsc082052.jpg

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2117357

Even een vraagje aan de experts hier; ik heb best wel last van condens in de auto, en bij nachtvorst is dat geen pretje. De binnenkant van de voorruit krabben, dat is toch mesjogge. Iemand hier een goeie tip? Ik heb het al geprobeerd met een vochtvreter, maar dat werkt niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.