Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1635517

Deze hoop ik te kopen! Als ik 18 ben zou helemaal mooi zijn, maar dan kan ik hem waarschijnlijk niet betalen! Bovendien belastingvrij!

Porsche 911 Carrera 2.7 RS biertje.gif supermooi maar superduur (150.000 euro) of een je moet een Repilca kopen

Geplaatst:
comment_1639009

Dit was onze auto , Een Suzuki Baleno. (Dit was trouwens ook mijn begin auto) ^_^

1272317293-010.jpg

Die is nu weg , Dus me ouders gaan binnenkort een nieuwe Suzuki aanschaffen , Het word een Splash of een SX4 Sedan. :puh:

De Suzuki Splash :

1272317464-210.jpg

En de Suzuki SX4 :

1272317514-620.jpg

Ik zie wel wat het word , Ze hebben allebei wel leuke vormen erin zitten. (Mijn mening natuurlijk) :engel:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1658828

Mijn moeder een rode rover 75 weet ik niet uit welke jaar

800px-Rover_75_front_20080102.jpg

En bij mijn vader een metallic donker blauwe nissan 1.7 dci note uit 2007

AK58JXC.jpg

En over 1 paar dagen een nissan navara weet niet welke kleur volgens mij gewoon zwart

2007_Nissan_Frontier_Navara.jpg

Bewerkt: door thomas1010

Geplaatst:
comment_1662150

golf R32 eip stage 3 verkocht!!!

nieuwe auto: bmw M5 e60 Hartge :D

geen foto's dit keer, iets veel leukers :tu:

bij ons in het dorp is er zo'n klen jochie wat allerlei dikke auto's filmt en op youtube zet.

mijn golf R32 vond ie niet goed genoeg, maar bij me nieuwe bak stond ie toch flink te kwijlen 8)

hij had me al eens gezien 2 weken terug (laatste stukje film) en had afgelopen zondag de hele wedstrijd + de 3e helft waar ik voor aanwezig was :bier: zitten wachten tot ik weer naar huis ging :bonk:

maargoed het lange wachten werd wel beloond want zo leuk als hij het vind om het te filmen vind ik het natuurlijk om aan geinteresseerde personen de shizzle te showen :sigaar:

ik heb hem gezegd dat ie wel terug mocht komen als ie er wat moois van zou maken en dat heeft ie toch ma mooi gedaan.. respect!!

trots op het filmpje, trots op me wagen.

groet

Ja, en ik ben de kerstman, weet je wel wat een Hartge kost+ een R32?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1668705

Heb sinds kort een 1995 Seat Ibiza 1.4 GLX E2 voor de deur staan. Geweldige auto, hij kostte geen reet en hij rijdt fantastisch, als nieuw. Motorkap en rechterspatbord is ietwat dof, op het linker spatbord komt de blanke lak er af zetten dus die ga ik een keer spuiten. Ook het spoilertje is een beetje dof, maar dat heb ik al redelijk goed weggepoetst.

Heb alleen nog geen rijbewijs, maar ach...

Pics!

Toen ik heb kreeg...

Foto0511.jpg

th_Foto0512.jpg

Toen ik klaar was met poetsen en polijsten(met 20 jaar oud spulletje in een roestig busje Texaco Lackcleaner)..

Foto0517.jpg

Foto0532.jpg

Foto0525.jpg

Foto0523.jpg

Foto0519.jpg

Foto0521.jpg

th_Foto0520.jpgth_Foto0527.jpgth_Foto0529.jpg

Vet of niet? :D

Mijn ouders hebben overigens nog steeds dezelfde saaie metallic-grijze Ford Focus van 1998-2004 of zo..

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1669009

Leuke auto, Mythbuster! Ziet er goed uit, op dat linker voorscherm na dan. Zo zie je maar weer wat voor een verschil er tussen een gepoetste en ongepoetste auto kan zijn. Heel mooi gedaan! Toevallig nog meer plannen met de Ibiza?

---

Ik heb trouwens ook weer een nieuwe auto sinds een maand of drie. Het is weer een VW Golf type 2, maar dit keer een GTI 16v uitvoering met aardig luxe opties (elec. ramen + spiegels, ABS, leren bekleding) voor dat model.

gti1.jpg

gti2.jpg

CIMG0253.jpg

gti3.jpg

CIMG0245.jpg

Een aantal dingen wat op de foto's te zien is, heb ik zelf gedaan/veranderd. De wielen heb ik bijvoorbeeld opnieuw laten spuiten bij een bedrijf en ook de grill, achterlichten en een paar kleine, originele details zaten er bij aanschaf nog niet op.

In principe is de auto volledig in originele staat, op de verlaging, wielen, xenon-verlichting en ruitenwisser na.

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_1669215

Heb sinds kort een 1995 Seat Ibiza 1.4 GLX E2 voor de deur staan. Geweldige auto, hij kostte geen reet en hij rijdt fantastisch, als nieuw. Motorkap en rechterspatbord is ietwat dof, op het linker spatbord komt de blanke lak er af zetten dus die ga ik een keer spuiten. Ook het spoilertje is een beetje dof, maar dat heb ik al redelijk goed weggepoetst.

Heb alleen nog geen rijbewijs, maar ach...

Pics!

Toen ik heb kreeg...

Foto0511.jpg

th_Foto0512.jpg

Toen ik klaar was met poetsen en polijsten(met 20 jaar oud spulletje in een roestig busje Texaco Lackcleaner)..

Foto0517.jpg

Foto0532.jpg

Foto0525.jpg

Foto0523.jpg

Foto0519.jpg

Foto0521.jpg

th_Foto0520.jpgth_Foto0527.jpgth_Foto0529.jpg

Vet of niet? :D

Mijn ouders hebben overigens nog steeds dezelfde saaie metallic-grijze Ford Focus van 1998-2004 of zo..

Ik snap het niet helemaal, je zegt dat jouw auto fijn rijdt, terwijl je nog geen rijbewijs hebt. Ligt het aan mij, of kun je dan nooit zo ver met de auto gereden hebben dat je kunt zeggen of die fijn rijdt of niet?

Geplaatst:
comment_1669446

Wauw vette auto Bling! Die wielen zijn super! Volgens mij véél mooier dan die onder je oude Golfje zaten. Wilde zelf eerst ook een Golf kopen, maar die Ibiza was toch te mooi om af te slaan xD Super bak! Vind alleen de achterlichten net niet goed passen bij de kleur van je auto, aangezien de lichten echt goed staan bij donkergrijs en zwart, en er een beetje oranje in zit, maar geen blauw... Da's wel weer jammer. En ben nooit zo weg van dat zwarte plastic rond de wielkasten, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk...

Overigens ga ik denk ik niet veel doen met die Ibiza, misschien een keer booskijkertjes erop zetten, nieuwe hoedenplank erin gooien natuurlijk, schermpje overspuiten... Heel misschien dat ik nog ergens wat boxen kan opduiken, dan hou ik m'n oude hoedenplank en zet ik de boxen in die gaten die er al in zitten(er zitten namelijk 2 kroonsteentjes achterin, waar de speakers eerst op aangesloten zaten)... Denk dat ik 'm zo veel mogelijk origineel houdt verder, hij's nog net te mooi om te verkloten vind ik.

@Marv666: Heb ook alleen maar paar rondjes gereden op het industrieterrein, maar b.v. in m'n lesauto(Golf 4 TDI) slaat de motor nog best vaak af bij het wegrijden, en die Ibiza is een benzine auto(heb nog nooit met benzineauto gereden) en gelijk de eerste keer kon ik gewoon optrekken zonder schokken, tegensputteren, pruttelen, borrelen enzovoort... Ook de remmen zijn niet zo supergevoelig, wat ik heel erg fijn vindt(Kan 'm best ver intrappen zonder dat hij een knal geeft)... Ook m'n vader zegt dat hij super rijdt voor een auto van 15 jaar oud. Hij zei ook: Ik zou er zo morgen mee naar Oostenrijk durven rijden, zonder bang te zijn dat hij stil zou vallen onderweg... Dat zegt wel wat, want m'n vader is nogal snel zo van wat een oud barrel...

Geplaatst:
comment_1669490

Wauw vette auto Bling! Die wielen zijn super! Volgens mij véél mooier dan die onder je oude Golfje zaten. Wilde zelf eerst ook een Golf kopen, maar die Ibiza was toch te mooi om af te slaan xD Super bak! Vind alleen de achterlichten net niet goed passen bij de kleur van je auto, aangezien de lichten echt goed staan bij donkergrijs en zwart, en er een beetje oranje in zit, maar geen blauw... Da's wel weer jammer. En ben nooit zo weg van dat zwarte plastic rond de wielkasten, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk...

Bedankt! Deze wielen vind ik zelf ook een stuk mooier dan die Borbetjes die ik onder m'n vorige had (die Borbetjes hadden ook redelijk wat stoeprandschade). Wat die achterlichten betreft: die zijn origineel bij dit model en vind ik zelf de mooiste die er zijn. Als ik blauwe of paarse achterlichten ga nemen (niet origineel), dan staat het gelijk weer zo tunerig/goedkoop en dat vind ik zonde.

Wat die wielkastranden betreft: dat is ook origineel en hoort bij het GTI-pakket. Een type 2 GTI (met mijn type bumpers) heeft standaard dunne deurlijsten met rood GTI-embleem, dorpelverbreders en wielkastranden. Als ik de wielkastranden dan weg ga halen, lijkt het net alsof er wat ontbreekt en de auto dus niet compleet is. Snap je?

Overigens ga ik denk ik niet veel doen met die Ibiza, misschien een keer booskijkertjes erop zetten, nieuwe hoedenplank erin gooien natuurlijk, schermpje overspuiten... Heel misschien dat ik nog ergens wat boxen kan opduiken, dan hou ik m'n oude hoedenplank en zet ik de boxen in die gaten die er al in zitten(er zitten namelijk 2 kroonsteentjes achterin, waar de speakers eerst op aangesloten zaten)... Denk dat ik 'm zo veel mogelijk origineel houdt verder, hij's nog net te mooi om te verkloten vind ik.

Precies. Mijn tip is ook om aan een eerste auto nog niet veel te veranderen. Je weet nu misschien nog niet echt wat je smaak precies is en dan kun je eeuwig bezig blijven met een auto, met als gevolg een steeds leger-rakende portomonee.

Ben je trouwens al wel bezig met rijlessen? Hoe dan ook: veel plezier met de auto!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.