Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2244235

Ik kan je zeggen dat het geen Saab is.

Het is gewoon een Volkswagen, maar wilde jullie ff in spanning houden :D

Vanmiddag ga ik foto's maken (en poetsen als het weer mee zit), sta op het punt om te gaan werken.

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2244330

Haha owkaay, lang genoeg gewacht..

Het is een Golf 3 uit 1996 een 1.6 8)

Het is wel bagger weer vandaag dus er zullen vast wel een keer betere foto's komen :puh:

De 2 reflectors die missen die komen er zsm op, het kapje van het middenconsole wat mist krijgen we nog toegestuurd en de normale achterlichten komen erin die heb ik er gelukkig bij gekregen :puh:

En is er een achterspoilertje onderweg die ik vandaag verwacht te krijgen.

2s84cwl.jpg

qn4fm8.jpg

fkunit.jpg

2gt13ko.jpg

10rqwkh.jpg

2mqnwck.jpg

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2244442

Ziet er netjes uit, gelukkig geen wagentje die erg is getjoend door bepaalde figuren.

Zie eigenlijk maar een paar modificaties, US lights, andere achterlichten en een Golf 4 (cabrio) pook.

Een tip, mocht je geen roestige spatborden hebben, haal de modderkuipen bij de wielen aan de voorkant even weg.

Aan de kant van de deur zit 9/10 veel modder, zand en bladeren, hierdoor blijft water staan en gaan je spatbord van binnenuit roesten.

Ook de gaatjes aan de onderkant van de deur, en kofferklep kan je het beste even controleren, soms raken ze verstop en kunnen ze gaan roesten of voor condens zorgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.