Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1743576

mn vader heeft echt gefaald! :cab: De Lancia Delta inruilen voor een verrotte Subaru Legacy 2.2 LPG/G3 station uit 1993 :schater:

Deze kleur maar dan met stalen wielen waar maar 2 doppen hebben

subaru-legacy-station-wagon-1993-1998003.jpg

subaru-legacy-station-wagon-1993-1998004.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV

Geplaatst:
comment_1744122

mn vader heeft echt gefaald! :cab: De Lancia Delta inruilen voor een verrotte Subaru Legacy 2.2 LPG/G3 station uit 1993 :schater:

Deze kleur maar dan met stalen wielen waar maar 2 doppen hebben

subaru-legacy-station-wagon-1993-1998003.jpg

subaru-legacy-station-wagon-1993-1998004.jpg

Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden :puh: .

Geplaatst:
comment_1745250

Lancia is normaal ook zwaar kut maar voor een Delta zou ik een dikke uitzondering maken, het is een legende :Y

Geplaatst:
comment_1746046

Lancia is normaal ook zwaar kut maar voor een Delta zou ik een dikke uitzondering maken, het is een legende :Y

Inderdaad een hele unieke en super dikke bak, dat model dat hierboven gepost is. Latere modellen vind ik niet zo bijzonder.

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_1746323

Inderdaad een hele unieke en super dikke bak, dat model dat hierboven gepost is. Latere modellen vind ik niet zo bijzonder.

Trouwens, heb jij je Golfje nog? of is ie al verkocht?

Die acht klepper met Borbet A eronder?

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1746327

Die Fire & Ice GTI 16v, bedoel je? Die heb ik nog, ja.

CIMG1488.jpg

{Edit} Die blauwe MK2 met de Borbet A eronder, heb ik niet meer. Dat was overigens geen 8-klepper, maar een gewone 1600cc.

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_1746331

Die Fire & Ice GTI 16v, bedoel je? Die heb ik nog, ja.

CIMG1488.jpg

Nee, dan heb je die wss verkocht, ik bedoel die je hiervoor had, met de Borbets eronder :klap:

Ben niet fan van kleuren van je velgen, maar je nieuwe Golf is zeker niet verkeerd, vind hem best netjes eruit zien, leuk om te zien dat hier nog een Golf MK2 fan rond loopt :D

Geplaatst:
comment_1746413

De golf MK2 zou ik best als auto willen hebben...

Ik vind de auto gewoon vet omdat hij zo hoekig en simpel is en ook nog snel kan zijn!

Ik heb zelf in auto's meegereden, onder ander een race klaar gemaakte Corrado met 300+pk.

Ook in Synchro's, Golf MK1 met 1800 16 kleppers, gewone G60jes.

Hier is die corrado:

61.jpg621.jpg

Ondertussen heeft hij stickers van het bedrijf(eigen bedrijf) erop waar hij gebouwd is, namelijk Longstreet Engineering.

Daaruit is ook mijn liefde voor G60 ontstaan, ze geven een mooi geluid en leuk vermogen.

Alleen als je gaat kijken naar voordelen tegenover een supercharger of turbo, dat heb je niet.

G60 is een dure project geworden van Volkswagen en daardoor is de G40 en G60 uitgestorven.

Ze waren/zijn onbetrouwbaar, kunnen niks hebben, vooral geen kou, en zijn toch duur, zowel als aanschaf als onderhoud, ze hebben dus onderhoud nodig en geven minder druk dan een supercharger of turbo.

Maar de magie van zo'n ding, kan geen turbo of supercharger aan tippen :bier:

Geplaatst:
comment_1746596

Nee, dan heb je die wss verkocht, ik bedoel die je hiervoor had, met de Borbets eronder :klap:

Ben niet fan van kleuren van je velgen, maar je nieuwe Golf is zeker niet verkeerd, vind hem best netjes eruit zien, leuk om te zien dat hier nog een Golf MK2 fan rond loopt :D

Ik vind die wit-zwart kleuren van de velgen zelf wel erg dik (vooral rijdend), want ik heb ze zelf zo in die kleuren laten spuiten bij een spuiterij en ze zijn daardoor ook echt netjes. Die Borbetjes onder die andere Golf hadden toch redelijk wat beschadigingen, hoor. Maar toch blijven dat ook mooie velgen voor onder een MK2.

Toch blijft het uiterlijk van een auto natuurlijk puur smaak. Met de vorige was ik ook tevreden en heb ik iets meer dan een jaar mee gereden, maar begon me toch wel te ergeren aan het vermogen van slechts 70 pk. Deze die ik nu heb heeft 130 á 140 pk en is daarmee dus een behoorlijk stukje sneller. Daarnaast is hij ook wat luxer (elec. ramen + spiegels, ABS) dan de vorige. Ik vermaak me hier dus nog wel even mee, denk ik.

Daaruit is ook mijn liefde voor G60 ontstaan, ze geven een mooi geluid en leuk vermogen.

Alleen als je gaat kijken naar voordelen tegenover een supercharger of turbo, dat heb je niet.

G60 is een dure project geworden van Volkswagen en daardoor is de G40 en G60 uitgestorven.

Ze waren/zijn onbetrouwbaar, kunnen niks hebben, vooral geen kou, en zijn toch duur, zowel als aanschaf als onderhoud, ze hebben dus onderhoud nodig en geven minder druk dan een supercharger of turbo.

Maar de magie van zo'n ding, kan geen turbo of supercharger aan tippen :bier:

Een G60 lijkt mij ook erg gaaf. Maar zoals je al zegt: die dingen kosten je serieus geld. Niet echt ideaal om als dagelijks vervoer te gebruiken. Meer een auto voor "erbij", maar op dit moment kost het hebben van één auto me al meer dan genoeg. :puh:

Geplaatst:
comment_1746720

Ik vind die wit-zwart kleuren van de velgen zelf wel erg dik (vooral rijdend), want ik heb ze zelf zo in die kleuren laten spuiten bij een spuiterij en ze zijn daardoor ook echt netjes. Die Borbetjes onder die andere Golf hadden toch redelijk wat beschadigingen, hoor. Maar toch blijven dat ook mooie velgen voor onder een MK2.

Toch blijft het uiterlijk van een auto natuurlijk puur smaak. Met de vorige was ik ook tevreden en heb ik iets meer dan een jaar mee gereden, maar begon me toch wel te ergeren aan het vermogen van slechts 70 pk. Deze die ik nu heb heeft 130 á 140 pk en is daarmee dus een behoorlijk stukje sneller. Daarnaast is hij ook wat luxer (elec. ramen + spiegels, ABS) dan de vorige. Ik vermaak me hier dus nog wel even mee, denk ik.

Ja idd, het is wel apart, maar op foto's ziet het er toch anders uit dan in real life lijkt mij, af en toe denk ik van 'dat vind ik niet mooi' en dan zie je het met je eigen ogen en dan ziet het er toch anders uit.

Dat is wel zonde dat ze schade hadden, blijven idd een van de mooiste velgen voor een MK2, naast verbreed staal en BBS RSjes en nog een aantal velgen.

Ja idd, 70pk is toch wel wat aan de lage kant, wat ik mooi vind aan je huidige is je spatbord randen, die had je vorige golf niet toch?

Dat donkere paarse is ook erg mooi bij een MK2, maar je interieur is niet origineel ofwel? Ik zie leer ipv. de Fire And Ice interieur?

Een G60 lijkt mij ook erg gaaf. Maar zoals je al zegt: die dingen kosten je serieus geld. Niet echt ideaal om als dagelijks vervoer te gebruiken. Meer een auto voor "erbij", maar op dit moment kost het hebben van één auto me al meer dan genoeg. :puh:

Ja idd, ik las gister ook een leuk stukje over G-laders namelijk "A G60 is a classic mechanical spiral which hoovers up money like a black hole!", vond hem toch wel lachen :D

Nee, maar als je er zelf verstand van hebt is het nog te doen, maar een G lader kopen die al gereviseerd is ben je al meer dan 700 euro kwijt, zag laats aan een fabrieksnieuwe G60 met prijskaartje van bijna 1800 euro :bonk:

En als je een G60 koopt voor te reviseren moet je hopen dat ie geen verborgen gebreken heeft, dan is het nog steeds een dure grap.

Maar, als je hem rijdend hebt, dan heb je er ook erg veel plezier eraan :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.