Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 544.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2291130

Je zegt dat ie 170k heeft gelopen maar op de teller lijk ik 70k te zien?

In ieder geval, veel plezier ermee :tu:

Hij ziet er erg netjes uit, en hou hem zo haha.

Trouwens, lees dit ook even vlotjes door ivm. je alcantara interieur.

Alcantara is namelijk best gevoelig, voor vuil maar ook voor zweterige handjes.

Kijk maar eens naar mensen met zulke stuurtjes, er zijn er zat die dan zelfs handschoenen aantrekken om het goed te houden

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_2291185

Mooie rijk uitgeruste Golf.

Nog even kleine tip:

Zo te zien is het een 1.2 TSI. Als het goed is heeft deze nog een recall open staan, nog even langs de dealer dus. Volgens mij ging het om de kettingspanners.

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_2291273

Heeft een "exhaust bypass valve" ook nog een ander nut dan alleen het geluid van de uitlaat te verminderen?

Eigenlijk is het precies andersom, zo'n klep zit er juist om het volume omhoog te schroeven.

Normaal hoor je aan bepaalde milieu eisen te voldoen, normaal is dit rond de 90 decibel bij een meter afstand op ik geloof 3000 toeren, en ja, geluidsoverlast valt onder milieu vervuiling :7.

Maar door zo'n klep, heb je je als ware twee uitlaten, alleen bij een heb je een demper of meer en bij de ander is het een straight pipe en dus zonder dempers.

Door dus een vlinderklep te monteren, kan je kiezen of je luidruchtig wilt zijn of juist stil(ler).

Bijkomend voordeel in zijn geval, is dat ie met een gesloten uitlaat(dus met dempers) zo'n 523bhp heeft(vliegwiel vermogen) en met een open uitlaat zo'n 545bhp.

Sommige motoren lopen beter als ze geen tegendruk hebben, maar sommige lopen beter als ze wel wat tegendruk hebben, maar dit ligt er puur aan hoe de motor ontworpen en/of afgesteld/getuned is.

Geplaatst:
comment_2291456

Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen.

Ja, het niet in een E46 steken met een V10 :clown:

V10 is leuk in een M5 of M6, incl obesitas aan gadgets, maar in een E46 is een 3,2liter op ITB's veel leuker.

Geplaatst:
comment_2291470
Je zegt dat ie 170k heeft gelopen maar op de teller lijk ik 70k te zien? In ieder geval, veel plezier ermee :tu: Hij ziet er erg netjes uit, en hou hem zo haha. Trouwens, lees dit ook even vlotjes door ivm. je alcantara interieur. Alcantara is namelijk best gevoelig, voor vuil maar ook voor zweterige handjes. Kijk maar eens naar mensen met zulke stuurtjes, er zijn er zat die dan zelfs handschoenen aantrekken om het goed te houden

Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen :)

Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van :puh:

Mooie rijk uitgeruste Golf. Nog even kleine tip: Zo te zien is het een 1.2 TSI. Als het goed is heeft deze nog een recall open staan, nog even langs de dealer dus. Volgens mij ging het om de kettingspanners.

Thanks man, had de dealer al gebeld maar deze golf had geen openstaande recall meer :)

Auto rijdt echt superlekker, erg blij mee

Geplaatst:
comment_2291477

Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen :)

Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van :puh:

Nee idd, dat scheelt al een stuk maar het is wel handig om zulke tips door te lezen want alcantara dat stuk of te vuil is, is niet altijd meer te repareren.

Misschien spot ik je binnenkort haha, hopelijk gaat de Corrado binnenkort weer wat vaker de weg op.

Zojuist mijn 1000ste post gemaakt hier :puh:

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_2291499
Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen :) Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van :puh:
Nee idd, dat scheelt al een stuk maar het is wel handig om zulke tips door te lezen want alcantara dat stuk of te vuil is, is niet altijd meer te repareren. Misschien spot ik je binnenkort haha, hopelijk gaat de Corrado binnenkort weer wat vaker de weg op. Zojuist mijn 1000ste post gemaakt hier :puh:
Haha ja inderdaad, zou lache zijn :puh:

Ja zal eens rondkijken en informeren, gelukkig ziet de bekleding van mijn golf er eigenlijk nog zoals nieuw uit.

Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen.
Het is inderdaad een coole bak

Zeker, mijn neef heeft een bmw 550i V8, kan daar ook eens foto's van posten als jullie dat leuk vinden, ook een brute auto. Heeft daar een speciale uitlaat onder laten leggen met afstandbediening om hem open of dicht te zetten, klinkt niet verkeerd!

Geplaatst:
comment_2291507

Ik zou die foto's wel willen zien hoor. Is ook een fantastische auto en icm met een 4.8L V8 zie je ze niet vaak.

Jij hebt toen ook nog in de 540i gezeten van Ron's vader?

Klopt. Wat een heerlijk comfortabele auto is dat toch. Zoveel koppel onderin met een heerlijke brul bij lage toeren. Mijn plasser stond goed stijf kan ik je vertellen. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.