Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 544.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2295305

Ik heb dus de slechte gewoonte om mijn auto te wassen altijd een dag voor het gaat regenen. Kan mij nog geen wasmoment bedenken waar het de volgende dag niet regende, en dat in zo'n 2 jaar tijd..

En dan was ik mijn auto eigenlijk vrijwel alleen in de zomermaanden..

Ach ja, maar het regent hier ook zo vaak haha, ik ken het helaas maar al te goed :puh:

Of zet ik hem even bij mijn moeder, laten die bomen met die plakrommel alles vallen waardoor ie viezer is dan van te voren.

Ik ben van de wasstraat. Ik heb geen zin om me in het zweet te werken met de wetenschap dat ik toch wel eens een hoekje vergeet, en ik vroeger (toen ik het dus nog wel met de hand deed) meestal binnen een paar dagen alweer het slachtoffer was van poepende vogels. Dus een paar euro betalen voor de wasstraat, waarna hij weer spik en span is, doe ik graag. Ik ga ook weer niet zo vaak door de wasstraat, meestal al de winter is afgelopen, en dan gedurende het jaar nog een keer of drie.

Tijd terug was de motorkap van mijn Corrado voor 50% wit door alle vogelstront die erop zat, woon in een flatje en hier wonen veel ouderen.

Helaas vinden ze het leuk om de vogels te voeren, dus die poepen hier alles onder, maar dat is niet hun probleem, hun scootmobiel staat droog binnen. :duh:

Tijd terug ook last van katten, die op motorkappen gingen zitten met hun smerige zanderige poten, en zodra iemand aan kwam rende ze weg.

Gevolg dat mensen allemaal krassen op de motorkap hadden zitten, nu ze niet meer gevoerd mogen worden is het probleem gek genoeg voor 99% weg.

En ik ben er trots op knipoog.gif

:tu:

Geplaatst:
comment_2295393

Vandaag een prijsopgaaf laten maken voor mijn auto. Ik ga deze binnenkort laten poetsen door een professioneel detailbedrijf. Auto moet grof worden gepolijst omdat er redelijk wat diepe krassen in zitten. Daarnaast neem ik waarschijnlijk lakverzegeling van Wax Guard zodat het makkelijker wordt om de auto schoon te houden.

Verder binnenkort xenon inbouwen icm led stads/mistlichten.

Geplaatst:
comment_2295408

Katten zijn echt kutbeesten, pissen ook je hele auto onder. En dan ruikt een andere kat dat, pist erover, en het verhaaltje kent geen einde. Verschrikkelijke kutbeesten.

Moet je maar niet zo'n kutauto hebben, dat zelfs die lieve diertjes er op pissen :7

Geplaatst:
comment_2295409

Katten zijn echt kutbeesten, pissen ook je hele auto onder. En dan ruikt een andere kat dat, pist erover, en het verhaaltje kent geen einde. Verschrikkelijke kutbeesten.

Maar wat doen katten bij jouw auto dan? >.< Mijn kat piste gewoon in de zandbak en groef het dan helemaal onder.

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2295488

Nice, veel plezier ermee! Is dat vogelpoep of weerspiegeling op de motorkap? :D

Het ziet eruit alsof vogels zich aardig hebben uitgeleefd ja, en niet zo zuinig ook.

Vind dit overigens zo ontzettend geil

Liever een M-tech 2 E30 :bier: :

7268643920_5999c2eef6_z.jpg

Geplaatst:
comment_2295502

Vandaag een prijsopgaaf laten maken voor mijn auto. Ik ga deze binnenkort laten poetsen door een professioneel detailbedrijf. Auto moet grof worden gepolijst omdat er redelijk wat diepe krassen in zitten. Daarnaast neem ik waarschijnlijk lakverzegeling van Wax Guard zodat het makkelijker wordt om de auto schoon te houden.

Oef, wat mag zoiets kosten? Schijnt nog wel aardig prijzig te zijn?!

Die Wax Guard blijkt toch vaak niet goed aangebracht te worden, m'n broer heeft het ook een keer laten doen maar was er niet tevreden over, uiteindelijk met een veel goedkoper alternatief 2x zo netjes gekregen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.