Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2374221

Waar the fuck krijgen jullie het geld bij elkaar voor zulke wagens? emo.gif

Nou jah, zo'n 520i hoeft niet veel te kosten, dat zijn auto's die niet bepaald 'warm over de toonbank' gaan, het enorme gewicht van de auto in combinatie met een te kleine motor zorgt voor een redelijk langzame auto die zuipt als een ketter

Als dan de kilometerstand bijvoorbeeld ook nog eens hoog is en je koopt de auto bij een handelaar, kan je redelijk goedkoop aan zo'n auto komen ;)

Maar toch zijn het hele mooie auto's

Die 325i van mij is van de 3e eigenaar en komt bij de BMW dealer weg, prijs is dan meteen hoger helaas :puh:

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_2374327

Waar the fuck krijgen jullie het geld bij elkaar voor zulke wagens? emo.gif

Nou jah, zo'n 520i hoeft niet veel te kosten, dat zijn auto's die niet bepaald 'warm over de toonbank' gaan

Dat klopt toch niet. Die auto's gaan als de tering op MP en de Duitse varianten. Zet er eentje op MP en je bent hem in enkele dagen kwijt puh2.gif Deze heb ik gevonden enkele uren nadat die op MP stond. Volgende dag meteen wezen kijken en ik had meneer de verkoper nog maar net de hand gegeven en de volgende belangstellende reed het terrein op emo.gif Heb in mijn zoektocht al 3 keer eerder een auto moeten laten gaan omdat iemand anders me voor was, terwijl die advertenties er nog geen twee dagen op stonden crazy.gif

En nja, een te lichte motor valt wel mee. Een 2,2l 6 cilinder die 170 pk produceert. Vind het snel genoeg, het is tenslotte geen sportauto. Ik moet toegeven dat ik het verschil (in de proefritten) met deze 520 en een 525 wel merkte, maar niet dat het me stoorde. De prijs valt van specifiek een 5 serie ook best tegen, voor verschillende auto's van 200K+ op de teller betaal je al snel tegen of over de 10K. Voor een beetje 'redelijke' KM-stand betaal je net wat meer. Die van mij zit net over de 150K NAP, en wat ik volgens de boekjes (snel) kon checken klopte dat ook ongeveer. Zeker weten doe je toch nooit.

Anyhoe. Ik heb een mooie auto kunnen kopen en ga hem vanaf zaterdag met plezier rijden icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2374488

Dave mooie eerste auto hoor. Je kan het beste ook geen al te snelle auto nemen als je net begint met rijden.

Ga zelf waarschijnlijk maandag ook voor een auto kijken. Heb momenteel alleen de Golf 1 heb in november me Alfa goed kunnen verkopen dus nu maar eens vervanger. Kwa formaat is het wel wat groter wat ik ga bekijken. Ben aan het kijken naar een VW Passat B6 dus maandag zien of het wat is.

Geplaatst:
comment_2375330

Kleine update van mijn kant.

We hadden nog een setje lichten van het nieuwe model juke liggen, die mochten weg dus heb ik ze maar genomen :D

Vind het zelf een hele verbetering. (sorry voor de slechte kwaliteit)

Voor:

Juke_lichten_oud.jpg

Na:

Juke_lichten_nieuw.jpgIIn het donker:

Juke_lichten_nieuw_donker.jpg

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_2376092

@moechy, Staat dik hoor !

Sinds afgelopen donderdag ben ik de eigenaar geworden van deze bolide :)

Een Rover 214Si uit 1999. Ben er erg blij mee, rijdt erg fijn.

Tja het weer is niet erg best vandaar maar één foto..

uwrs.jpg

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2376146

Gister de 5-serie opgehaald static.gif Helemaal leuk enzo, alleen nu blijkt 'ie geen AUX te hebben nopompom.gif Nu geeft mijn Chinese FM-transmitter geen wonderbaarlijke kwaliteit geluid, iemand enig idee hoe ik het beste zo'n AUX aansluiting kan inbouwen? Op de BMW fora hebben ze het steeds over 'coderen', als ik dat zo lees is dat niet de moeilijkste klus, enkel wat waardes van 'niet ingebouwd' naar 'ingebouwd' zetten in de software (al moet ik wel alle kabels kopen die daarvoor nodig zijn).

Geplaatst:
comment_2376167

Mocht je er een cassettespeler in hebben zitten, daar kun je simpele adapters voor krijgen. Is gewoon een cassettebandje met een kabeltje voor aan je telefoon, heb het zelf ook in de Seat en werkt prima!

EDIT: Zie net de foto's van de Beamer op de vorige pagina... :fp: Zal vast geen cassettespeler inzitten. :sst:

Bewerkt: door Bossinkje

Geplaatst:
comment_2376173

Gister de 5-serie opgehaald static.gif Helemaal leuk enzo, alleen nu blijkt 'ie geen AUX te hebben nopompom.gif Nu geeft mijn Chinese FM-transmitter geen wonderbaarlijke kwaliteit geluid, iemand enig idee hoe ik het beste zo'n AUX aansluiting kan inbouwen? Op de BMW fora hebben ze het steeds over 'coderen', als ik dat zo lees is dat niet de moeilijkste klus, enkel wat waardes van 'niet ingebouwd' naar 'ingebouwd' zetten in de software (al moet ik wel alle kabels kopen die daarvoor nodig zijn).

Heeft ie zelfs geen usb?

Geplaatst:
comment_2376182

Niet dat ik kan vinden althans. Als oplossing heb ik nu maar bedacht een Parrot in te bouwen die audio kan streamen. Heb ik meteen handsfree Bluetooth wat 'ie ook niet heeft :7 Dat en stoelverwarming is het enige wat die niet heeft eigenlijk.

Er zit overigens wel een rond gaatje in het opbergvakje bij de armleuning in het midden, op de plek waar de aux normaal gesproken zit. Aux kabeltje zelf past er echter niet in, wat het dan wel is? Zal morgen eens een fototje er van maken.

Geplaatst:
comment_2376379

Vandaag bij de passat gaan kijken en heb hem gelijk meegenomen.

Het is geworden een VW Passat 2.0FSI Highline uit 2006 met lekker veel opties erop.

f3huhj.png

Moeten nog wel paar dingen aan gebeuren maar dat komt wel.

Geplaatst:
comment_2376422

Je kan ook kijken voor een ULF module, krijg je bluetooth functies voor je iDrive.

Dat is wel een optie. Op BMW fora heeft iedereen het maar over (nieuwe) dension module's. Lijkt me dat zo'n ULF module net zo handig is. En als ik dat dan toch al in moet bouwen: meteen een AUX input maken.

Oh, en leuk dat ik deze uitleg van jou een paar maanden terug ook in de praktijk merk icon_mrgreen.gif Je hoort hem ook bijna niet lopen stationair :puh: Echt heerlijk rustig.

Over het algemeen geldt dat een 6 cilinder velen malen rustiger loopt, vooral stationair merkbaar.

Bij de 6 in lijn(BMW) is het zelfs zo dat je een munt op het kleppendeksel kan zetten zonder dat ie eraf valt, tenzij ie niet goed loopt.

Ontstekingsvolgorde is voor een 4 cilinder 1-3-4-2, eerst ontsteekt de 1ste cilinder, dan 3de cilinder etc.

De motor doet alsware eerst naar voren kantelen, daarna naar achter, daarna nog verder naar achter, en dan weer naar voor.

Kortom, je motor is net een wipkip(je weet wel, zo'n ding dat je in speeltuinen ziet), en dat veroorzaakt trilling welke veelal worden opgevangen door de motorsteunen.

BMW doet op 1-5-3-6-2-4 ontsteken, de motor krijgt hierdoor minder kans om ver te kantelen in de steunen en zorgt daardoor voor minder resonantie.

Ultieme 6 cilinder is eigenlijk gewoon de in lijn, Mercedes gaat niet voor niks terug naar in-lijn motoren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.