Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2379300

Buh, net bijna achter iemand op geknald op de snelweg.. Reed op een driebaans snelweg aan de linkerkant, wat ritst naar 2 baans. Auto's voor me stonden vrijwel al stil en had daar niet op geanticipeerd en moest dus uitwijken naar rechts met 100 en dan vol in de ankers.. Hart klopte me wel even in de keel damn.

Een ongeluk zit soms in een klein hoekje in het verkeer.

Wat lekte ie dan?

Geen idee wat die monteur allemaal opnoemde, wat me nog bij zit waren een tweetal pakkingen en een of andere slang met druk (waardoor de olie letterlijk eruit spoot onder het rijden). Totaal waren het 5 plekken. En wat me ook bij is gebleven is de prijs emo.gif

Wel crap, wat waren de uiteindelijke kosten?

Goed kijken of je het op diegene kan verhalen. Wel iig als je het gekocht had bij een dealer.

Geplaatst:
comment_2380279

Nou net de rekening gekregen voor de reparatie van de Bimmer nopompom.gifIk durf het bedrag geeneens te noemen. frown.gif Lekt dat ding op 5 plekken. Wel toevallig dat die onderplaat helemaal schoon was op het moment toen ik hem ben gaan bekijken. Volgens de monteurs zou die namelijk al een hele tijd moeten lekken.

Ja die hebben ze dus expres schoon gemaakt denk je niet? emo.gifemo.gifemo.gif 'Toevallig' emo.gif

Ik ben altijd huiverig voor een te schone auto. Ik heb liever een proefritje in een smerige auto (buitkant dan hè).

De buitenkant heb ik liever schoon, dan zie je de lak en carrosserie tenminste goed. Maar inderdaad een té schoon motorblok luidt vraagtekens.

Sowieso altijd een testrit maken en dan onder de auto kijken, dan zie je iig of er niks lekt of iets dergelijks. Maargoed achteraf praten is altijd het makkelijkste he, blijft zwaar klote als je achteraf problemen tegen komt.

Bewerkt: door Limbolander

Geplaatst:
comment_2380312

Je kan er niet op uit gaan dat een te schoon motorblok slecht is.

Mijn motorblok ziet er ook altijd netjes uit als ik net de auto gewassen heb.

Maar als het een serieus lek is en je gaat even testrijden dan moet je het daarna normaal wel al opmerken idd.

Geplaatst:
comment_2381053

Allemaal ff voten. Mijn vrouwtje heeft dit autotje samengesteld en heb haar beloofd dat ze er bij 1000 votes 1 krijgt ;)

Dus ik dacht, ik zal dr ff helpen.

Stel dat dit forum zo krachtig is dat ik de meeste votes krijg en hem win verloot ik deze op het forum en krijgt ze er alsnog 1.

Alvast bedankt!!

https://www.adamyourself.com/nl-nl/adam/B3AST/3637a8/

Bewerkt: door larfje94

Geplaatst:
comment_2381105

Het feit dat ik eerst toestemming op FB moet geven stem ik maar niet.

Overigens zojuist tot 2 keer toe (i kno im embarrassed :x) met rijden tegen een stoeprand getikt. Steeds iets te wijd gestuurd en hoorde kleine tik. Bij de tweede keer viel zelfs de radio een paar secondes uit. Auto rijdt verder wel nog recht maar iemand een tip om iets na te kijken?

Ter hoogte van de toyota rechts tegen de stoep getikt

https://www.google.nl/maps/@50.9270152,5.9689249,3a,89.4y,304.49h,68.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1shkHZazGmI9IOCAXuXqk8HQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Geplaatst:
comment_2381203

Ik heb gisteren mooi een AUX kabel 'geretrofit' (volgens mij heet dat zo :7) in de Bimmer. Wat een rot werk dat programmeren van iDrive. Het programmeren zelf is het ding niet, maar de juiste programma's eens vinden + aan de praat krijgen. Alles is XP-only compatible. :7

Geplaatst:
comment_2381210

Je bedrading van je radio nakijken emo.gif

Tegen welke snelheid? Of was het bij het inparkeren?

kleine 40km per uur. Ik wil alleen zeker zijn dat er niks ergs kapot is. Is namelijk niet mn eigen auto. En die radio, tja is een china ding. Niet zo belangrijk dus :v

Edit, Ben zojuist nog eens over dezelfde weg gereden zoals ik vrijwel elke dag doe. Ik reed iets trager dan 40. Waarschijnlijk tegen de 30. Ben er ook achter gekomen dat de radio niet meer werkte door de USB die door het tikje contact verloor. USBtje is namelijk aan elkaar getaped :7 Net reed ik over een drempel en viel weer de muziek weg. Tijd voor een nieuw USBtje. :v

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2381271

Je bedrading van je radio nakijken :7

Tegen welke snelheid? Of was het bij het inparkeren?

kleine 40km per uur. Ik wil alleen zeker zijn dat er niks ergs kapot is. Is namelijk niet mn eigen auto. En die radio, tja is een china ding. Niet zo belangrijk dus :v

Edit, Ben zojuist nog eens over dezelfde weg gereden zoals ik vrijwel elke dag doe. Ik reed iets trager dan 40. Waarschijnlijk tegen de 30. Ben er ook achter gekomen dat de radio niet meer werkte door de USB die door het tikje contact verloor. USBtje is namelijk aan elkaar getaped emo.gif Net reed ik over een drempel en viel weer de muziek weg. Tijd voor een nieuw USBtje. :v

Je kan je wagen eens opkrikken aan de voorzijde, en eens voelen aan beide wielen of deze speling vertonen.

Als er geen speling voelbaar is, zou er normaal gezien niks geraakt moeten zijn. (Een kromme velg kan je zo niet voelen, maar daar had je al lang hinder van moeten hebben ondervonden tijdens het rijden).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.