Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2383629

Ik werk zelf in Someren, ik rij daardoor dagelijks over de A67, heel gevarieerd of je kan doorrijden of dat je achter vrachtwagens zit die elkaar inhalen.

Moet zeggen dat ik meestal net buiten de spits zit, werk begint om 9 uur dus stap thuis ongeveer 8:20 in de wagen om rond 8:50 aan te komen.

Ja dan valt het nog mee inderdaad, maar dat inhalen van de vrachtwagens blijft de hele dag wel op de A67, blijft vervelend.

Geplaatst:
comment_2383819

Laatst AUX in gebouwd in me auto, gisteren gecodeerd in iDrive. Het werkt wel maar er is helemaal niks over van de bass vergeleken met FM. Nieuwe kabel gekocht, werkt wát beter maar nog steeds niet goed. Nu maar deze kabel gekocht, anders zou ik het ook niet meer weten.

Zou het kunnen dat ik de kabel zelf verkeerd heb aangesloten op het iDrive systeem?

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2384217

Laatst AUX in gebouwd in me auto, gisteren gecodeerd in iDrive. Het werkt wel maar er is helemaal niks over van de bass vergeleken met FM. Nieuwe kabel gekocht, werkt wát beter maar nog steeds niet goed. Nu maar deze kabel gekocht, anders zou ik het ook niet meer weten.

Zou het kunnen dat ik de kabel zelf verkeerd heb aangesloten op het iDrive systeem?

Zou kunnen inderdaad, als het nu niet goed is denk ik dat een aux kabel van 30 euro daar ook niet veel verschil in zal brengen, misschien toch nog eens goed nakijken of je alles goed gedaan hebt? Geen idee hoe dat zit bij bmw dus kan je er verder helaas niet bij helpen.

Geplaatst:
comment_2384220

Vergeet je wel dat LPG je motor sneller doet slijten en dat je geregeld wel eens op benzine moet rijden.

Benzine smeert je verbrandingskamer ook, LPG niet echt.

Wel is het zo dat je met LPG meer verbruikt dan met benzine.

Heb al vaak gehoord dat gasten een LPG tank steken om taksen te ontlopen en gewoon altijd op benzine rijden. :puh: Typisch België weer dat dat kan natuurlijk..
Geplaatst:
comment_2384232

Vergeet je wel dat LPG je motor sneller doet slijten en dat je geregeld wel eens op benzine moet rijden.

Benzine smeert je verbrandingskamer ook, LPG niet echt.

Wel is het zo dat je met LPG meer verbruikt dan met benzine.

Heb al vaak gehoord dat gasten een LPG tank steken om taksen te ontlopen en gewoon altijd op benzine rijden. :puh: Typisch België weer dat dat kan natuurlijk..

Leg eens uit welke taksen je denkt te ontlopen met lpg?

Geplaatst:
comment_2384271

Op wegenbelasting iig niet, tot bepaalde groepen komt er 89 euro bovenop of meer.

Alleen op lichte vracht rekent België geen extra taks erop.

wegentaks met een lichte vracht is een lachertje in belgie. Wij hebben als 3de wagen een fiat scudo 2.0jtd. Betalen iets van een 100euro wegentaks per jaar.

Geplaatst:
comment_2384347

Anyways, velgen zijn ook besteld. Normaal gezien heb ik ze volgende week dinsdag binnen op het werk. Dan post ik wel fot's, wacht sowieso nog even om ze onder men juke te steken, weer is er nog wat te wisselvallug voor.

Geplaatst:
comment_2384362

Zou kunnen inderdaad, als het nu niet goed is denk ik dat een aux kabel van 30 euro daar ook niet veel verschil in zal brengen, misschien toch nog eens goed nakijken of je alles goed gedaan hebt? Geen idee hoe dat zit bij bmw dus kan je er verder helaas niet bij helpen.

Denk dat ik de fout heb gevonden. Links is het geluid véél zachter dan rechts. Ik denk dat ik de kabel voor linker audio heb omgewisseld met de base kabel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.