Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2389843

Oh en ben niet van 50cc naar 70 gegaan maar van 25 naar 70. Tis een snor brommert

Loop je nou te trollen? Een snorbrommer is ook gewoon 50cc maar alleen extra op de snelheid begrenst..

Daarover gesproken heb ik toevallig gister ook een scooter gekocht aangezien ze hier met de weg bezig gaan (lees: brug), en ach, is ook wel lekker met het mooie weer puh2.gif

nee ik troll niet. Ik heb altijd gedacht dat snorretjes 25cc hadden.. Aangezien het ook zo op de papieren staat. Mja ik ben de noob hier dus je zal wel gelijk hebben. smile3.gif

Edit, ik ben écht een noob. Er staat 25km/h op de papieren :7

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2390100

Met een beetje gas blijft ie wel lopen ja. Maar wanneer ik bijvoorbeeld moet wachten om af te slaan is het zo van blub bub blub uit.

Oh en ben niet van 50cc naar 70 gegaan maar van 25 naar 70. Tis een snor brommert

Bougie eruit draaien en kleur controleren, kan zomaar zijn dat ie pikzwart is en zelfs nat, en dus stationair verzuipt door gebrek aan lucht.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2392210

Prima, m'n wagentje heeft de apk overleefd :)

En een vraag: Iemand die weet waar ik goed m'n auto kan laten polijsten? Liefst in NL :puh:

Is het gebruikelijk dat zo'n bedrijf ook het interieur kan behandelen? (leer etc) Dan kan ik het evt. bij hetzelfde bedrijf laten doen.

Geplaatst:
comment_2392287

Prima, m'n wagentje heeft de apk overleefd smile3.gif

En een vraag: Iemand die weet waar ik goed m'n auto kan laten polijsten? Liefst in NL puh2.gif

Is het gebruikelijk dat zo'n bedrijf ook het interieur kan behandelen? (leer etc) Dan kan ik het evt. bij hetzelfde bedrijf laten doen.

Wel eens eraan gedacht om daar zelf mee te beginnen, uiteraard bij de basis?

Koop wat goede was spullen en begin zelf je auto schoon te maken, wie weet vind je het leuk en wil je uiteindelijk je hele auto aanpakken

Begin bijvoorbeeld met goede shampoo en washmitt, 2 emmers, APC, een klei pakket en goede wax

Voor leer heb je ook pakketten waarmee je zelf het leer kan reinigen en voeden

Mijn auto is gecoat (glascoating) waardoor wassen nu makkelijk is, even wassen en de auto glimt weer :

schoon_zpsldginkrf.jpg

En interieur wordt ook om de zoveel maanden aangepakt

8EADC2A8-D931-4550-9680-8DC91142A346_zpsqwx1ujpg.jpg

Geplaatst:
comment_2392312

En een vraag: Iemand die weet waar ik goed m'n auto kan laten polijsten? Liefst in NL puh2.gif

Ik heb het laatst zelf gedaan met zo'n apparaat. Turtle Wax in kleur bij de Gamma gekocht en hij blonk weer als nieuw worshippy.gif Eerst van te voren zorgvuldig en gelijk inwrijven en daarna met dat apparaat eroverheen. Was wel even werk overigens, ik had zo'n 2 uur nodig.

Daarnaast gister nog nieuwe Bosch voor- en achterremblokjes gekocht, ruitenwissers en rubber voor onderaan de achterruit. Nog vrij goedkoop kunnen krijgen, was 116 incl verzenden voor de Remblokjes + wisserbladen bij Mr Auto en 22 euro voor die rubber bij de dealer.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2392369

Twee uurtjes vind ik niet lang, ik was bij mijn Corrado zo'n 2 of 3 dagen bezig om hem helemaal te wassen, te polijsten en vervolgens te waxen, en alles wat erbij hoort.

Met erbij zeggen dat ik met een hele ruwe basis ben begonnen, zal eens kijken of ik foto's kan vinden.

5eih5c.jpg

9fxmxe.jpg

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_2392480

Ik heb ook twee extreem linkerhanden hoor emo.gif

Twee uurtjes vind ik niet lang, ik was bij mijn Corrado zo'n 2 of 3 dagen bezig om hem helemaal te wassen, te polijsten en vervolgens te waxen,

5eih5c.jpg

9fxmxe.jpg

Vindt je het gek dat je daar 2 dagen over doet. Van dof naar blinkend schoon puh2.gif Wel goed werk verricht overigens.

Edit:

Vraagje voor de poetsers onder ons. Vandaag deze leerreiniger gebruikt. Leer is weer soepel en glanst mooi, maar ik krijg de zwarte richels in de zitting niet schoon.

post-75785-0-12526600-1462472226_thumb.jpg

Is er een manier dit weer helder te krijgen? Heb ik er te weinig opgedaan, slecht gewreven :7? Ik had namelijk zo'n resultaat verwacht:

post-75785-0-94987900-1462472575_thumb.png

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2392557

Yow,

Is al even geleden dat ik mij gemeld heb in dit topic..

Gisteren mijn nieuwe auto gekocht :)

Het is een Opel Astra Coupe 1.8 geworden, echt een fantastische auto.

Alle denkbare opties aanwezig, airco, elek. ramen, elek. spiegels, lederen bekleding etc..

Ben er echt blij mee.

sbufci.jpg

6ozwp1.jpg

15mcljq.jpg

6pm2wm.jpg

Grtz, Max

Geplaatst:
comment_2392576

Is er een manier dit weer helder te krijgen? Heb ik er te weinig opgedaan, slecht gewreven emo.gif? Ik had namelijk zo'n resultaat verwacht:

post-75785-0-94987900-1462472575_thumb.png

Ik heb zelf bij Carclean toen een borstel gekocht die paardenhaar bevat, zacht voor leer maar maakt toch goed schoon.

Weet alleen niet of het werkt in jouw geval, ik heb het toen bij mijn zwart leren interieur gebruikt maar bij mijn beige leren interieur heb ik het nog niet gebruikt.

Leuk ding! De combinatie van leer en beige komt volgens mij niet veel voor, ziet er wel goed uit.

Zwart leer zie je inderdaad meer, maar beige leer geeft naar mijn mening een luxere uitstraling en is een stuk fijner met de zomer, leer warmt wel op maar minder als zwart leer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.