Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2392710

Dat komt omdat je automonteur bent. Als je een beige interieur hebt al automonteur, wordt het naar verloop van tijd vanzelf zwart. emo.gif

Valt best wel mee, ben zelf automonteur en mijn interieur is na bijna 10.000km nog mooi beige.

Zelfs de beige matten zijn nog perfect beige, tegen mijn verwachting in, maar je moet natuurlijk geen vetzooi vervoeren.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_2392739

Ik heb zelf bij Carclean toen een borstel gekocht die paardenhaar bevat, zacht voor leer maar maakt toch goed schoon.

Weet alleen niet of het werkt in jouw geval, ik heb het toen bij mijn zwart leren interieur gebruikt maar bij mijn beige leren interieur heb ik het nog niet gebruikt.

Ah zo'n borsteltje is inderdaad te proberen! Thanks voor de tip.

Geplaatst:
comment_2392986

Ik heb zelf bij Carclean toen een borstel gekocht die paardenhaar bevat, zacht voor leer maar maakt toch goed schoon.

Weet alleen niet of het werkt in jouw geval, ik heb het toen bij mijn zwart leren interieur gebruikt maar bij mijn beige leren interieur heb ik het nog niet gebruikt.

Ah zo'n borsteltje is inderdaad te proberen! Thanks voor de tip.

Mieter die Turtlewax maar bij het oud vuil, want dat spul voor leer werkt inderdaad voor geen meter

Bestel dan zo'n setje:

https://www.carclean.nl/product/Mothers_Wax/LeatherTech_Care_Kit_102507

Dat werkt sowieso goed, en geeft een frisse geur

Ik gebruik dezelfde set voor mijn interieur

Geplaatst:
comment_2393828

Vandaag m'n carburateur van de brommert nogmaals schoongemaakt. De benzine filter zat redelijk vol met water en roest deeltjes en de carburateur dus ook. Het zeefje waar de benzine slang in de carb gaat zat ook helemaal vol, deze dus ook schoongemaakt. Waarschijnlijk is de tank vanbinnen verroest. M'n pa zei dat ik niet meer (doe ik sowieso al niet, ik tank altijd op tijd) op reserve moest rijden, want dan komt er dus meer vies spul de benzine slang in. Maar ik was nu aan het denken om een andere benzine kraan er in te zetten. (van een brommer/scooter met een grotere tank?) Dus dat de intake hoger in de tank staat en dus de zooi onderaan in de tank blijft hangen.

Zoiets dus:

250176.jpg

De kraan wat ik heb is ongeveer de helft van het omhoogstaande gedeelte. In theorie zou dat moeten zorgen dat er minder water en zooi de slang in gaat, toch?

Ik zal sowieso om de zoveel tijd het filtertje moeten vervangen en de carb schoonmaken lijkt me.

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2393965

Ik rol een 13 jaar oude Franse Dame, op de foto rechts in beeld. Staat handig naast een gelijkwaardige Dame zodat je de achterkant ook kan zien.

Meningen? Ik ben zelf zeer te spreken over het luchtdruksysteem waarmee de rijhoogte kan worden aangepast (bijvoorbeeld voor onverhard rijden / wieltje wisselen) de binnenruimte (echt ruim!) de citroën-boot-achtige vering (net GTA IV! :7 ) en het Franse karakter: allerlei secundaire luxe functies vallen af en toe even uit, om het na een dag of wat gewoon weer vrolijk te gaan doen! :puh: Ze heeft inmiddels bijna 4 ton op de teller, waarvan de laatste door mij persoonlijk toegevoegd! :D

post-89338-0-13519700-1463168077_thumb.jpg

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_2393993

*C5 Break*

Prachtige auto. Mijn vader had vroeger een C5. Echt een E-klasse qua luxe en ruimte en supercomfort als kind achterin (vooral als kind van 195cm :Y ).

Helaas reed ie 1 op 12 en werd de onderhoud na 10 jaar wat duurder, waardoor m'n vader hem weg deed; maar wat een geweldige auto. Die C6 vind ik ook prachtig trouwens (nog meer Citroën :puh:). Omdat ik zo'n fan was van citroën's (we hadden altijd citroëns zoals de AX, ZX en de C5), was mijn 1e auto ook een citroën (C2 VTR).

Bijgevoegd de laatste foto van de C5 toen we hem naar de garage brachten. :D

Rijd je ermee in je eentje? Dan is het wel echt overkill lijkt me >.<

Geplaatst:
comment_2394000

Lang leve citrofilie! :D Ik zat als klein mannetje in (heel veel verschillende) Visa's, daarna ZX, (en inmiddels zelf 198) Xsara hatch, Xsara Picasso (ook meerdere) en nu rijdt mijn vader een C4 Picasso.

Rijd je ermee in je eentje? Dan is het wel echt overkill lijkt me >.<

Dat zou het inderdaad zijn. :7 Ware het niet dat;

Ik 1.98 ben (roomy = neccesary :7 )

Aardig wat mensen in mijn omgeving autoloos zijn (en ik dus nogal eens rijd voor anderen, en ik wil dat vanuit milieu ocerweging graag zo houden)

Het is een diesel, voor leeftijd+grootte is 'ie echt zuinig. Ik haal 1 op 18x gemakkelijk, bij snelwegkilometers tot 115 km/h kan ik zuiniger dan 1 op 20 makkelijk halen!

Geplaatst:
comment_2394043

Aha, dan is het te begrijpen idd. Maar als ik dat zo samenvat, is dat imo de perfecte auto om autovakanties mee te doen :puh: Veel ruimte (helemaal achterin vanwege de break), comfortabel en ook nog best zuinig. Misschien is het mijn gevoel hoor, maar het is samen met de C6 een van de breedste personenauto's die ik gereden heb.

Ik had trouwens een trekhaak achter in m'n Corsa gekregen, net naast de

carrosseriebalk dus kwam er een flinke scheur van 15 á 20 cm in. Geen zin de bumper te vervangen, want dat zijn (onzinnige) dure grapjes. Maar wel meuk op een vrij nieuwe auto. Nja, maar zien als battlescars...

_50392232_macklin_766.jpg

Geplaatst:
comment_2394095

Vandaag m'n carburateur van de brommert nogmaals schoongemaakt. De benzine filter zat redelijk vol met water en roest deeltjes en de carburateur dus ook. Het zeefje waar de benzine slang in de carb gaat zat ook helemaal vol, deze dus ook schoongemaakt. Waarschijnlijk is de tank vanbinnen verroest. M'n pa zei dat ik niet meer (doe ik sowieso al niet, ik tank altijd op tijd) op reserve moest rijden, want dan komt er dus meer vies spul de benzine slang in. Maar ik was nu aan het denken om een andere benzine kraan er in te zetten. (van een brommer/scooter met een grotere tank?) Dus dat de intake hoger in de tank staat en dus de zooi onderaan in de tank blijft hangen.

Zoiets dus:

De kraan wat ik heb is ongeveer de helft van het omhoogstaande gedeelte. In theorie zou dat moeten zorgen dat er minder water en zooi de slang in gaat, toch?

Ik zal sowieso om de zoveel tijd het filtertje moeten vervangen en de carb schoonmaken lijkt me.

Bij een scooter is het vaak zo dat er bewust een laag punt is gemaakt, omdat het gewicht van de benzine juist benzine de intake in drukt en zo de carburateur in.

Ook als je een bocht maakt voorkomt het dat je intake zonder benzine komt te staan.

Wat je bedacht hebt zou best kunnen werken, maar problemen oplossen bij de bron is vaak beter dan een alternatief zoeken.

Geplaatst:
comment_2394191

Van de week nieuwe velgen voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken inclusief conti sportcontact 5's erop, hierbij wat foto's:

qNLfukS.jpg

RCaKj3P.jpg

Ben er iig erg blij mee, staat een stuk strakker en rijdt ook een stuk strakker in de bochten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.