Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2406064

Helaas moet bij mij de BMW plaats maken voor iets anders, ik rij nu té veel kilometers voor een i6 benzine, dus als alles goed gaat kan ik morgen de 'nieuwe' auto ophalen, wat een diesel is

Nieuwe auto is wel een stuk jonger meteen

Geplaatst:
comment_2406071

Helaas moet bij mij de BMW plaats maken voor iets anders, ik rij nu té veel kilometers voor een i6 benzine, dus als alles goed gaat kan ik morgen de 'nieuwe' auto ophalen, wat een diesel is

Nieuwe auto is wel een stuk jonger meteen

Wel een 6 cilinder diesel of ga je naar een 4 cilinder?

Ken het zelf maar ook al te goed, heb met de VR6 in 5 maanden tijd 12.000 km gereden, voor ongeveer 2350 euro aan benzine weggestookt.

Rij nu een 4 cilinder diesel, heb in 2 maanden tijd 6000 km gereden, en heb daarmee ongeveer 350 euro weggestookt.

Dus ja, het scheelt wel een hoop :puh:

Geplaatst:
comment_2406073

maar ook Duitse merken hebben goede en goedkope mogelijkheden (bijv. Ford en VW/Skoda)

Sinds wanneer zijn Ford en Skoda Duits puh2.gif?

En nog een tip, ligt er ook aan hoe lang je je rijbewijs hebt maar koop iets wat niet gelijk speciaal is of wat super netjes is.

De kans dat je een paaltje raakt of je brokken maakt met je eerste wagen is toch wel een stuk hoger dan als je een tijd ermee hebt gereden, en zou zonde zijn als je een nette wagen door iets simpels afschrijft.

Kan ook een motivatie zijn nét wat voorzichtiger te zijn :puh:

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2406087
Dan is natuurlijk de vraag; wat is het er voor eentje?

Is een 2011 VW Golf 6 Highline geworden, met een 1,6 TDI ;)

Natuurlijk wou ik graag BMW rijden, maar de leuke 320D's zijn me nu gewoon te duur, ik ben ook nog steeds bezig het huis te verbouwen, en geld kan je maar een keer uitgeven

In de Golf zitten ook leuke opties, dus kan er zeker weer eventjes mee vooruit, tussendoor gewoon langzaam doorsparen :clown:

5532BA5A-B4B4-4AA9-97C6-0E6C29B44F4E_zpszdaz8ass.png

Dit is het interieur in ieder geval, betere foto's komen wel als ik hem heb

Geplaatst:
comment_2406182

13686576_1176489115734747_4359327399495975128_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=00436697632c189c0ce92450bd6baaef&oe=5844FA8Ahet is weer eens even geleden sinds ik weer op het forum zat. De seat Córdoba van toen heb ik helaas weg moeten doen vanwege een kapotte versnellingsbak. Sinds februari rijd ik in een golf cabrio 1.9tdi. ik heb de wagen gekocht als project en het nodige tot zo ver vervangen

Geplaatst:
comment_2406314
Dan is natuurlijk de vraag; wat is het er voor eentje?

Is een 2011 VW Golf 6 Highline geworden, met een 1,6 TDI ;)

Natuurlijk wou ik graag BMW rijden, maar de leuke 320D's zijn me nu gewoon te duur, ik ben ook nog steeds bezig het huis te verbouwen, en geld kan je maar een keer uitgeven

In de Golf zitten ook leuke opties, dus kan er zeker weer eventjes mee vooruit, tussendoor gewoon langzaam doorsparen :clown:

5532BA5A-B4B4-4AA9-97C6-0E6C29B44F4E_zpszdaz8ass.png

Dit is het interieur in ieder geval, betere foto's komen wel als ik hem heb

Erg mooie auto, Identiek aan mijne zowat, zag hem al op tweakers VW topic langskomen :puh: Veel plezier ermee!

Is je auto gewaxed ofzo? 't Is net een spiegel. puh2.gif Mooie auto iig.

Dat lijkt op de foto altijd heel erg, zeker met een metallic/parelmoer kleur ^^

Vandaag mijn auto trouwens weer eens met de hand gewassen en vervolgens ook met de hand geboend, resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :)

5rrh4Qy.jpg

yjFQDsH.jpg

Bewerkt: door Limbolander

Geplaatst:
comment_2406556

Hallo.

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een kapje (naaf kapje) voor m'n VW Golf 4.

Weet iemand waar ik dit kan vinden,

ben al bij verschillende slopers geweest hier in de buurt maar die hadden het niet.

Weet iemand waar ik dit kan vinden.

Voorbeeld: Gezocht naafkapje.

dsc_024621stu.jpg

Voorbeeld: het soort wat er in hoort te zitten.

dsc_02474ys92.jpg

Oja dit is mijn Auto:

VW Golf 4 1.6 16vautokgsmq.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.