Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1784979

M'n neef heeft een Golf MK2, heeft hij een VR6 blok ingelegd uit een Corrado

Auto is parelmoer gespoten, dikke velgen (stylvol), dikke remmen enz enz

Dat ding zit in 6,5 sec op de 100 km/u :schater:

Geplaatst:
comment_1785339

Aight, ga ik dus niet doen dan, die lichten... xD

Niet doen, ik vind het zelf onwijs lelijk. Of je moet een Golf (vr6) kopen, daar mag je dat soort dingen opzetten. :D

Wel ene golf 3 he!

Don't touch the MK1 + MK2 :D

Hmm... Waarom zou je sowieso dubbele ronde koplampen op een auto zetten die standaard meestal enkele maar nog vaker dubbele ronde koplampen heeft :clown:, Tenzij je de G60 Golf 2 met vierkante lampen meetelt... Nee morettes op een Mk1 en Mk2 Golf, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen... Daarbij, is er ooit een mk1 of Mk2 standaard gemaakt met VR6? :puh: Nee toch? Die hebben toch allemaal een engine swap gehad? Die kwam toch pas met de Golf 3? :O

Ik bedoelde de pauper spullen zoals lelijke angel eyes koplampen en tupperware bumpers ;p

En dat klopt, MK1+MK2 hebben geen VR6jes gehad, alleen de Corrado's, Jetta's, Bora's, Golfjes, Passats na 95 dacht ik.

Netjes, persoonlijk geen grote fan van VR6jes maar dat loopt wel vaak heel erg hard, vooral in een lichte wagen :bier:

Citroën AX GTI.

Zo iets:

citroen-ax-gti.jpg

Liever een Citroën Saxo dan.

Ik heb liever een fiets :clown:

Geplaatst:
comment_1785502

Aight, ga ik dus niet doen dan, die lichten... xD

Niet doen, ik vind het zelf onwijs lelijk. Of je moet een Golf (vr6) kopen, daar mag je dat soort dingen opzetten. :D

Wel ene golf 3 he!

Don't touch the MK1 + MK2 :D

Hmm... Waarom zou je sowieso dubbele ronde koplampen op een auto zetten die standaard meestal enkele maar nog vaker dubbele ronde koplampen heeft :clown:, Tenzij je de G60 Golf 2 met vierkante lampen meetelt... Nee morettes op een Mk1 en Mk2 Golf, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen... Daarbij, is er ooit een mk1 of Mk2 standaard gemaakt met VR6? :puh: Nee toch? Die hebben toch allemaal een engine swap gehad? Die kwam toch pas met de Golf 3? :O

Ik bedoelde de pauper spullen zoals lelijke angel eyes koplampen en tupperware bumpers ;p

En dat klopt, MK1+MK2 hebben geen VR6jes gehad, alleen de Corrado's, Jetta's, Bora's, Golfjes, Passats na 95 dacht ik.

Netjes, persoonlijk geen grote fan van VR6jes maar dat loopt wel vaak heel erg hard, vooral in een lichte wagen :bier:

Citroën AX GTI.

Zo iets:

citroen-ax-gti.jpg

Liever een Citroën Saxo dan.

Ik heb liever een fiets :clown:

True :puh:. Alles beter dan citroën of renault. :7

Geef my maar een Opel Corsa of Astra dan.

Geplaatst:
comment_1785551

Houden we een kampioenschap "wie maakt de grootste quote?" :7 Het leest iig erg vervelend.

Ik heb vanmiddag m'n nieuwe auto op gehaald, zal er morgen even wat foto's van maken. Over de service iig niks te klagen, hij is van top tot teen nagekeken, olie ververst, gewassen en gepoetst, en een nieuwe APK, hoefde ik niks voor te betalen. :puh:

Geplaatst:
comment_1785577

True :puh:. Alles beter dan citroën of renault. :7

Dan heb ik toch liever een Citroën dan een Opel :schater:

Al die beledigen terwijl Sentasi een vette Renault heeft verkocht en een Citroën heeft gekocht :schater::engel:

Geplaatst:
comment_1786675

True puh2.gif. Alles beter dan citroën of renault. emo.gif

Dan heb ik toch liever een Citroën dan een Opel schater.gif

Al die beledigen terwijl Sentasi een vette Renault heeft verkocht en een Citroën heeft gekocht schater.gifhypocrite.gif

Sentasi denkt zelfs een Golf 1.4 TSI eruit te kunnen rijden... worshippy.gif Probeer het. icon_mrgreen.gif

Geplaatst:
comment_1786678

Dit was mn moeders autootje voordat we die hardhandig hebben gesloopt en als een rijdend misbaksel naar de schroot voor de slooppremie hebben gebracht :puh:

nissan_micra_4.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV

Geplaatst:
comment_1787388

Houden we een kampioenschap "wie maakt de grootste quote?" :7 Het leest iig erg vervelend.

Ik heb vanmiddag m'n nieuwe auto op gehaald, zal er morgen even wat foto's van maken. Over de service iig niks te klagen, hij is van top tot teen nagekeken, olie ververst, gewassen en gepoetst, en een nieuwe APK, hoefde ik niks voor te betalen. :puh:

Lucky basterd... Ik moet een schroefset kopen want m`n veren zijn te kort. APK afgekeurd dus... Dikke onzin, veren komen alleen los als wielen totaal van de grond zijn, iets wat tijdens dagelijks gebruik niet gebeurd... Serieus, 1kg gewicht op die veer en hij zit al weer mooi klem... Heb wel 50 euro korting op schroefset aangezien ik op seatcupra.net zit :puh: Wel mooi... Zou vandaag de details voor betalen ontvangen maar heb niets gehad :( gelijk weer gemailt want ik wil 29 januari naar de Seat meeting van seat-online :{

En ik moet een lichtje voor m`n nummerbord verlichting regelen, is ook kapot.

En weet iemand wat een fusee-lichaam is! :? Schijnt een boutje van los te zijn, gok dat het met de ophanging te maken heeft vanwege de verlaging maar vragen is nooit weg natuurlijk.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1787440

Lucky basterd... Ik moet een schroefset kopen want m`n veren zijn te kort. APK afgekeurd dus... Dikke onzin, veren komen alleen los als wielen totaal van de grond zijn, iets wat tijdens dagelijks gebruik niet gebeurd... Serieus, 1kg gewicht op die veer en hij zit al weer mooi klem... Heb wel 50 euro korting op schroefset aangezien ik op seatcupra.net zit :puh: Wel mooi... Zou vandaag de details voor betalen ontvangen maar heb niets gehad :( gelijk weer gemailt want ik wil 29 januari naar de Seat meeting van seat-online :{

Och, je gaat toch niet voor zo'n cheap-ass Schroefsetje van 250 euro he

AUB, doe dat niet, dat wordt dan je grootste miskoop aller tijden, man, wat zijn die goedkope schroefsetjes bagger!!

Spaar liever door voor een Weitec, KW. of D2 schroefset

Dan ben je zo'n 600 euro kwijt, maar dan heb je ook kwaliteit..

Met die goedkope meuk verkloot je alleen maar je weggedrag! :ch:

Ik ben zelf nog aan het twijfelen over een schroefset, maar als ik het doe, neem ik denk ik een D2 set

In hoogte én hardheid verstelbaar, voor 850 euro inclusief montage :puh:

coiloverpicture1(1).jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.