Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1805734

Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. :puh:

En we zijn ook opzoek naar een opvolger, iemand nog goede ideeen? We keken al naar de nieuwe Mazda 6 uit 2008 ( welliswaar SVT ). En een Opel Insignia Sport.

Geplaatst:
comment_1805736

Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. :puh:

En we zijn ook opzoek naar een opvolger, iemand nog goede ideeen? We keken al naar de nieuwe Mazda 6 uit 2008 ( welliswaar SVT ). En een Opel Insignia Sport.

Kwik Fit?

Eerder kwik shit :schater:

Dat kwik fit nog bestaat met hun slechte naam, gauw oprollen die beunhazen :schater:

Geplaatst:
comment_1805739

Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. puh2.gif

Kwik Fit?

Eerder kwik shit schater.gif

Dat kwik fit nog bestaat met hun slechte naam, gauw oprollen die beunhazen schater.gif

Whaha dat zij me vader ook, maar aangezien we gewoon snel van die APK af willen besteden we er ook weinig aan... Laat die turk er maar voor 16,50 ernaar kijken. :puh:

Des te meer te besteden aan opties voor de nieuwe auto. :puh:

Geplaatst:
comment_1806690

Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^

4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. :puh: Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. _O_

Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine.

Iemand interesse in een brommer om mee te pronken inde zomer? :$ :7

Geplaatst:
comment_1806692

Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^

4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. :puh: Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. _O_

Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine.

Die 2.0 corrado's zijn ietswat lui, jammer dat de 16V niet van de MK3 golf afkomen, die gaan beter(150pk ipv. 136) en die zijn nog ruim te tunen, vooral met een aangepaste kop, dan zit je al aan de ruime 180pk.

Of kijken voor een G60 :sigaar: maar dat is onderhoudsgevoelig, revisieset zit je toch op 250-350 euro en dan zit het er nog niet in.

Geplaatst:
comment_1806693

Die 2.0 corrado's zijn ietswat lui, jammer dat de 16V niet van de MK3 golf afkomen, die gaan beter(150pk ipv. 136) en die zijn nog ruim te tunen, vooral met een aangepaste kop, dan zit je al aan de ruime 180pk.

Of kijken voor een G60 :sigaar: maar dat is onderhoudsgevoelig, revisieset zit je toch op 250-350 euro en dan zit het er nog niet in.

Een G lader is leuk als hij het doet. :puh: Hoor dat die dingen toch net wat meer zorg nodig hebben qua warmrijden enzo. Zijn 2 liter Corrado's lui? :puh: En ik was niet van plan om hem standaard te laten eigenlijk dus lui zal die niet zijn dan. Ik wil wel eens zien wat er gebeurd met misschien wat andere airbox of filter en een spaghetti spruitstuk en misschien aangepaste kop. Die dingen wegen 1000 kilo dacht ik? Dan kom je met misschien wel meer dan 200pk toch wel lekker van z'n plek? :puh:

Geplaatst:
comment_1806699

Een G lader is leuk als hij het doet. :puh: Hoor dat die dingen toch net wat meer zorg nodig hebben qua warmrijden enzo. Zijn 2 liter Corrado's lui? :puh: En ik was niet van plan om hem standaard te laten eigenlijk dus lui zal die niet zijn dan. Ik wil wel eens zien wat er gebeurd met misschien wat andere airbox of filter en een spaghetti spruitstuk en misschien aangepaste kop. Die dingen wegen 1000 kilo dacht ik? Dan kom je met misschien wel meer dan 200pk toch wel lekker van z'n plek? :puh:

Warm rijden is nooit mis, dus ik snap niet wat mensen er erg aan vinden.

Maar ja, G60 vereisen wel wat zorg ja, om de zoveel km(dacht met een 68mm poelie rond de 35.000km, aantal km moet je me even niet aan vastpinnen) een revisie, warm lopen als je gaat rijden, maar ook even af laten koelen etc, zelfde ritueel dus met bv. een turbo.

De 2.0 liters(weliswaar de 16V) zijn vergeleken met zijn broers 16V(Golf MK3) tamelijk lui ja, 136 vs 150 is wel een verschil.

Blokken zijn dan ook heel anders, de Corrado blok(9A) is te vergelijken met die van de Golf 2 GTI(KR), ABF is veel anders.

En pleur dan een andere inlegfilter erin, open luchtfilter is nonsens en kan zelfs nadelig werken.

Geplaatst:
comment_1806725

Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes :puh:

Ook HEEL goedkoop in aanschaf :D

Haha, dit kwam ik tegen;

Klik

Niet zo gek duur, grappig om mee te beginnen XD

Bewerkt: door Tebby

Geplaatst:
comment_1806754

Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes puh2.gif

Ook HEEL goedkoop in aanschaf icon_mrgreen.gif

Haha, dit kwam ik tegen;

Klik

Hoe verneuk je je auto, hoe kom je in godsnaam op 4 uitlaten op een Ax... :S

@ Nick,

Die bestaan toch echt wel.. Kijk hier maar eens. :)

Geplaatst:
comment_1806792

Je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk een 2.4 V6... Scheelt een hoop in geld en in topsnelheid zo te zien. :puh:

BTW, mazda 6 niet door in APK, Kwik SHIT is voor het RDW gesleept door m'n vader... even zien wat er gaat gebeuren.

Geplaatst:
comment_1806829

Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes puh2.gif

Ook HEEL goedkoop in aanschaf icon_mrgreen.gif

Haha, dit kwam ik tegen;

Klik

Hoe verneuk je je auto, hoe kom je in godsnaam op 4 uitlaten op een Ax... :S

@ Nick,

Die bestaan toch echt wel.. Kijk hier maar eens. :)

Dat is dikke tjoening man :puh:

Geintje natuurlijk ben geen fan van tuberware!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.