Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden



vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

  • Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Joriz
    Joriz

    Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

  • Sentasi
    Sentasi

    Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1807382

Valt opzich wel mee.

Een Golf G60 kost nu nog +/- 3500 euro voor een redelijke.

Een motor met G-lader, zit je rond de 1000 euro, dan nog reviseren van de G-Lader zit je rond de 500 a 600.

Enigste klote is dat je een G60 carrosserie nodig hebt(die is verschillend tussen de CL-GTI 16V-G60), maar voor 2500 zul je zeker een carrosserie hebben.

Anders kijken voor een Corrado, die zijn nog goedkoper en makkelijker te krijgen dan Golf G60jes.

Dus zelf beginnen met een motor is wel handig, vooral als je hem lichtelijk wilt gaan kietelen.

Denk aan een sterkere koppeling met een licht vliegwiel(en evt. gebalanceerd krukas) want dan moet de versnellingsbak eraf.

Geplaatst:
comment_1807392

Valt opzich wel mee.

Een Golf G60 kost nu nog +/- 3500 euro voor een redelijke.

Een motor met G-lader, zit je rond de 1000 euro, dan nog reviseren van de G-Lader zit je rond de 500 a 600.

Enigste klote is dat je een G60 carrosserie nodig hebt(die is verschillend tussen de CL-GTI 16V-G60), maar voor 2500 zul je zeker een carrosserie hebben.

Anders kijken voor een Corrado, die zijn nog goedkoper en makkelijker te krijgen dan Golf G60jes.

Dus zelf beginnen met een motor is wel handig, vooral als je hem lichtelijk wilt gaan kietelen.

Denk aan een sterkere koppeling met een licht vliegwiel(en evt. gebalanceerd krukas) want dan moet de versnellingsbak eraf.

Motor uit elkaar halen is wel gedaan op 2daagjes tijd.

Geplaatst:
comment_1807416

Motor uit elkaar halen is wel gedaan op 2daagjes tijd.

Het word dan ook geen tijdrit ;)

Geldboom groeit helaas niet en heb laats aan een andere pc setup gekocht, anders was ik misschien al gaan kijken voor een blokje.

Geplaatst:
comment_1807429

Motor uit elkaar halen is wel gedaan op 2daagjes tijd.

Het word dan ook geen tijdrit ;)

Geldboom groeit helaas niet en heb laats aan een andere pc setup gekocht, anders was ik misschien al gaan kijken voor een blokje.

Zeg ik ook niet. Beter traag en goed werken.

Geplaatst:
comment_1807697

En heb je al een Golf G60?

Nope, nog niet, zijn nog tamelijk prijzig.

Daarom wil ik eigenlijk zelf een blok opbouwen, en dan een G60/Golf MK1 carrosserie opknappen en daar dan de motor inhangen, zodat ik weet dat ik een mooi en vers blokje heb :bier:

Bestond Golf MK1 ook al met G60?

Ik dacht dat dat enkel bestond bij een Golf MK2..

Zelf een G60 inhangen en op kenteken laten zetten hé. ;)

Edit: Oude MK1 van me vader, helemaal gerestaureerd 5 jaartjes geleden ofzo. Eerst een MK1 gekocht jaartje in gereden toen helemaal gestript. Twee donor auto's erbij en weer opnieuw opgebouwd. Helaas is de MK1 alweer weg! :(

2595365725zn1b.jpg

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1807720

Bestond Golf MK1 ook al met G60?

Ik dacht dat dat enkel bestond bij een Golf MK2..

Nope, maar de 1.5 MK1's kun je gemakkelijk de 1.8 G60 hangen omdat de motorsteunen overeen komen.

G60's zijn zowel in de Golf MK2's gekomen, als de Corrado's en de Passat 35i's.

En dan nog de G40 in de Polo.

Zelf een G60 inhangen en op kenteken laten zetten hé. ;)

Edit: Oude MK1 van me vader, helemaal gerestaureerd 5 jaartjes geleden ofzo. Eerst een MK1 gekocht jaartje in gereden toen helemaal gestript. Twee donor auto's erbij en weer opnieuw opgebouwd. Helaas is de MK1 alweer weg! :(

2595365725zn1b.jpg

Wel jammer dat de MK1 weg is, blijven toch aparte auto's, ben alleen niet zo'n fan van de paintjob maar dat komt omdat het net niet mijn smaak is :puh:

Geplaatst:
comment_1807971

Bestond Golf MK1 ook al met G60?

Ik dacht dat dat enkel bestond bij een Golf MK2..

Nope, maar de 1.5 MK1's kun je gemakkelijk de 1.8 G60 hangen omdat de motorsteunen overeen komen.

G60's zijn zowel in de Golf MK2's gekomen, als de Corrado's en de Passat 35i's.

En dan nog de G40 in de Polo.

Okee, dat dacht ik al...

Heb inderdaad nog gehoord dat ze een motor van een Golf 2 in een MK1 legden, maar maakte de link niet direct..

Damn, ik bedenk me ineens wat dat grapje al gaat kosten om een G60 straatlegaal in een MK1 te krijgen.

Die moet je ook op kenteken hebben en daarvoor moet hij dan een nieuwe keuring krijgen, dus dan wegen ze hem, vermogentest en dan kijken ze of hij nog wel veilig is op de weg qua remmen etc. en dat heeft een kostenplaatje van rond de 1000 euro :O

Geplaatst:
comment_1808020

Bestond Golf MK1 ook al met G60?

Ik dacht dat dat enkel bestond bij een Golf MK2..

Nope, maar de 1.5 MK1's kun je gemakkelijk de 1.8 G60 hangen omdat de motorsteunen overeen komen.

G60's zijn zowel in de Golf MK2's gekomen, als de Corrado's en de Passat 35i's.

En dan nog de G40 in de Polo.

Okee, dat dacht ik al...

Heb inderdaad nog gehoord dat ze een motor van een Golf 2 in een MK1 legden, maar maakte de link niet direct..

Damn, ik bedenk me ineens wat dat grapje al gaat kosten om een G60 straatlegaal in een MK1 te krijgen.

Die moet je ook op kenteken hebben en daarvoor moet hij dan een nieuwe keuring krijgen, dus dan wegen ze hem, vermogentest en dan kijken ze of hij nog wel veilig is op de weg qua remmen etc. en dat heeft een kostenplaatje van rond de 1000 euro :O

Valt dik tegen hé.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.