Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1812068

Zit vandalisme niet inbegrepen in je verzekering? Dit gaat toch wel echt te ver hoor..Is die ruit ingeslagen of is die gesprongen door op z'n zij te staan? Heb je'm rechtgezet door er gewoon tegen te duwen?

Geplaatst:
comment_1812096

Bij WA alleen zit het er volgens mij niet in, deze is naar mijn weten ook alleen voor schade waarbij jij schuldige bent. En zo op de foto's te zien is de ruit waarschijnlijk gesprongen toen hij op z'n kant werd gelegd, maar het is en blijft natuurlijk zwaar kut en echt een klote streek van dat pauper volk dat dit doet.

Geplaatst:
comment_1812098

Leuk toch, wanneer mensen te veel drinken en stomme dingen gaan doen en hun mannelijkheid willen showen :sigaar:

Idd zwaar kut, zo te zien blijft het voornamelijk bij wat lak schade en een kapotte ruit+spiegel?

Geplaatst:
comment_1812154

WTF dit is echt schandalig hoop dat je hem voor meer als WA heb verzekerd? Heb me er laatst in verdiept bij WA ben je alleen verzekerd voor schades die jezelf rijd.

Ik begin al meer te twijfelen voor een WA+ op me golf... Ik zou echt helemaal gek worden al zit er iemand aan me auto. Ik moet het ook niet zien want dan is die desbetreffende persoon de l*l.

Geplaatst:
comment_1812167

Hij zit helemaal onder de kleine putjes over heel het zijscherm, zowel voor als achter. Lak is er op sommige plekken tot op het metaal af. Heb vandaag al nieuwe ruit en spiegel er op gezet(90 euro, heb ook een rechter spiegel genomen(aangezien bij mij dat rubber stukje waar ze aan vast zitten erg verweerd was :clown: )...)

Deur was heel erg verdraaid, raam ging niet eens meer dicht zo erg, heb dus met een schroevendraaier en hamer alles terug proberen te buigen, en daarbij het deur frame nogal verkloot, maar er moet sowieso toch een nieuwe deur in dus who gives a shit. :cry:

T zal wel iemand geweest zijn die mij kent of zo, aangezien er voor de rest in het dorp niets gebeurd lijkt te zijn... Kijk, een spiegel aftrappen, kan ik mee leven, is wel kut.... Maar een auto op z`n kant leggen, dat doe je niet bij een willekeurige auto lijkt me :?

Ben inderdaad alleen WA verzekert, meer geld kan ik er niet aan uitgeven... Politie kan niets tenzij we erachter komen wie het deden. Pa heeft 3000 euro ingevuld als schadebedrag, geen idee hoeveel ik er aan kwijt zou zijn maar ok.

Veel mensen langs zien rijden die heel 'verdacht' keken, elke keer ging er een gedachte door m`n hoofd van 'jij zou het geweest kunnen zijn... kijk niet zo, idioot, anders krijg je een steen tegen je hoofd' :(

Velgen zijn wel een beetje beschadigd, maar dat was toch verroest staal en maakt me dus niet zo veel uit. Ook banden vind ik niet zo erg.

Er lekte overigens alleen ruitensproeisel uit, is ook weer gestopt toen hij recht stond. Hij startte gelijk(heb `m wel eerst een uurtje recht laten staan btw) en reed ook gewoon. Heb `m nu op de oprit gezet, voor m`n vader z`n auto.

Handen zitten wel onder de schrammen, nogal vaak gesneden aan het deurframe, en bij het glas opruimen ben ik ook niet echt voorzichtig geweest :7

Echt een klote dag dit. :N

Had heel graag ook een deur en voorscherm gevonden, en dan de achterkant laten spuiten... Dat als ze dan vanavond weer langskomen dat ze zich afvragen of t een spookauto is die zichzelf repareert... Vanavond slaap ik heel onrustig, en ik leg een hele grote steen of een stalen buis bij de deur... Als ik ze vanacht hoor dan gaan er echt gewonden vallen, dat weet ik wel. Ben nu erg wantrouwend helaas :(

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1812169

Maar Myth, dat is begrijpelijk.. je maakt je zorgen over je wagen, dat hebben nu ook vaak de Golf 5+6 eigenaars, want bij hun wordt ook steeds ingebroken voor de radio+navigatie. Tegenwoordig zijn er echt idioten op de wereld. duh.gif

Geplaatst:
comment_1812182

Maar Myth, dat is begrijpelijk.. je maakt je zorgen over je wagen, dat hebben nu ook vaak de Golf 5+6 eigenaars, want bij hun wordt ook steeds ingebroken voor de radio+navigatie. Tegenwoordig zijn er echt idioten op de wereld. duh.gif

Haha niet alleen de electronica hoor, is het laatste half jaar een run op die auto's worden gejat doormiddel van advertenties op marktplaats etc. en dan naar polen gebracht. Vooral in Noord-Holland zie je wel is groepjes polen foto's van auto's maken. Mocht je dit zien waarschuw de eigenaar gelijk binnen een week is hij anders weg als je een beetje pech heb.

Geplaatst:
comment_1812188

Ik vrees dat de Golf 6 rijders iets meer zorgen maken, want Myth heeft vandalismeschade en bij hun wordt er bovenop dat ook nog gejat, want bij hun wordt soms naast de radio+navi ook de complete auto meegenomen.

'Dieven knipten 56 keer gat in auto om navigatie'

Persoonlijk, denk ik dat het een grapje was onder een groepje personen die iets teveel op hadden.

Wij hebben het ook meegemaakt dat ze de touwen van onze boot hadden losgemaakt en de boot het water in hadden geduwd, waarom, tja, het leek hun wss wel grappig.

Het is natuurlijk een kut streek, maar ik denk niet dat ze het nog een keer doen, ze weten nu zeker dat mensen erop letten omdat het afgelopen nacht al is gebeurd en dus de kans is er dat ze worden gesnapt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.