Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1814513

kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht :puh:

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

Gast, waarom doe je dit? Je haalt foto's van het internet (niet eens op een slimme manier, de eerste beste afbeelding van google gehaald, doorgeklikt bij de site en dan heb je hem zo gevonden) en beweert vervolgens dat het jouw auto is? Denk je dat je cool bent wanneer je een auto hebt? Of wanneer je een M3 hebt? Dit komt over als heel onzeker, dat je succes wilt behalen, ongeacht de waarheid of de leugens. Uiteindelijk sta je toch alleen maar meer voor lul.

Geplaatst:
comment_1814514

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

En je had alleen last van je hand? :7 Het wordt steeds ongeloofwaardiger...

Ot:

Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6.

achja airbag he en schrammetje aan mn hoofd :S

Geplaatst:
comment_1814515

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

Ot:

Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6.

Was sarcastisch. :7

Geplaatst:
comment_1814516

Nou, ik geloof niet alleen een schrammetje

Er zitten ook wat stekkertjes bij je los :bonk:

@Moddereters, wie voelt zich geroepen een bezem door dit topic te halen, voordat het echt uit de hand gaat lopen?

Geplaatst:
comment_1814518

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

Ot:

Wat grappig, aangezien de echte eigenaar zowel bestuurder dood is gegaan bij dit ongeluk. Frontaal tegen een betonnen pilaar gebotst bij het verlaten van de snelweg @ johannesburg. Hou toch 'ns op gast.

Geplaatst:
comment_1814519

Ik denk dat die kerel serieus naar een psychiatrische instelling moet.

Nah, onbegonnen werk

Gewoon opknopen in een hoge boom ^_^

@Danoontje, zijn snel die 205 GTI's, succes met je zoektocht

@Iedereen, gewoon dat kindje nergeren, hij post dan niet meer, en wij hebben er geen last meer van

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_1814522

Hij wilt gewoon stoer doen, hij wilt met jullie mee praten. Ik ben het met jullie eens, hij doet het op een aparte manier, maar zeggen dat hij geschift is, of zelfs dood moet... gaat dat niet echt ontiegelijk ver? :7

Mijn eigen droom voor een nieuwe auto zou iets van een oude Japanner zijn. Een 240 SX, of een Sileighty, of een Mark 2/3 Supra of zo (dus niet die allerlaatste). Lijkt me helemaal geweldig.

Geplaatst:
comment_1814525

Ok ik geef 't toe ik heb gelogen 'k weet 't is dom van me maar ok ik hoop dat jullie 't begrijpen ik geef 't toe :-(

Zeg sorry

-edit-: vergeet ik bijna de arrogante emoticon: 'arrogant.png'

Bewerkt: door flippie13

Geplaatst:
comment_1814528

Ok ik geef 't toe ik heb gelogen - Weten we al

't is dom van me - héél dom, we zijn niet achterlijk ofzo

ik hoop dat jullie 't begrijpen - nope, leg eens uit..

ik geef 't toe - brave jongen...

Enne, wat flippie zegt... :D

Geplaatst:
comment_1814555

Ik voel me zo langzamerhand wel een buiten beentje worden tussen al die Duitsers hier :{

Anyway, hier nog maar wat foto's dan...

Betere foto's volgen, morgen wasdag!

Een troost voor je : Ik ben binnekort nog een groter buitenbeentje met men italiaantje :puh:.

Overigens het eerste wat ik ga doen is nieuwe vloermatjes, en binnenbekleding.

Geplaatst:
comment_1814575

Wait what? Italiaantje? :O... oh die scooter? :puh: Of Lancia Delta, of Alfa?

@Rusty: Mooi laag! Maar zou je achterkant 'n cm hoger doen of je voorkant 'n cm lager... Wielkassen zijn net niet in balans heb ik het idee... Zou 'm zeker niet veel lager doen want ziet er héél goed uit zo. Dat ze dat bij de Peugeot dealer doen?! :O ... (tenminste... al die Peugeots...?)

@BigLifeRPG: Wou toch zeggen, zeker uit de bocht gevlogen door die nieuwe velgen die er ineens onder zitten :tu:

Maar geeft niet joh, gewoon eerlijk zijn, dat is altijd het beste ;) 'T enige wat je met liegen opschiet is dat iedereen een hekel aan je krijgt als je zulke dingen doet, net als die gast die zei dat hij wel foto's zou laten zien van z'n Charger SRT-8...

'T is toch veel fijner als je gewoon over een paar jaar kan zeggen 'Kijk, dit is mijn goedkope kleine autootje'(relatief dan hè), zoals bijna de meeste hier(waaronder ik), dan dat je nu gaat verkondigen dat je een M3 van paps hebt gehad :tu:

Enniewee...

Heb vandaag m`n auto uit elkaar gehaald... Zijscherm dan hè... :clown: Hij staat er nu toch wel wat zieligjes bij hoor... Bumper maar aan één kant vast, grille d'r uit, knipperlicht en zijknipperlicht eruit, spatbord dat maar met één bout vast zit... Tja, kon `m nog niet stellen want ben pas om 4 uur begonnen, om 9 uur gestopt. Had ook geen zin meer...

Autosloop was vergeten om de sleutel bij de deur te geven(of iig, ik heb 'm niet gehad, volgens mij is het wel normaal dat je die niet krijgt). Heb de handgreep een beetje gemold nu, maar moet 'm toch vervangen met mijn oude dan... Proberen het handgreepdeel van die nieuwe over te zetten, is minder verweerd. :clown:

Maar ehh, is het normaal dat je auto zichzelf als kaasschaaf gebruikt op je handen? Ging op een gegeven moment ergens langs, of schoot uit met schroevendraaier of zo... zit er zo`n dikke snee in boven m`n nagel, centimeter breed heel m`n vel er af, bloeden als een rund natuurlijk xD En dan gewoon doorwerken(had het niet zo in de gaten eerst xD), totdat ik op gegeven moment allemaal bloed aan m`n handen zag zitten xD...

Geplaatst:
comment_1814592

Maar ehh, is het normaal dat je auto zichzelf als kaasschaaf gebruikt op je handen? Ging op een gegeven moment ergens langs, of schoot uit met schroevendraaier of zo... zit er zo`n dikke snee in boven m`n nagel, centimeter breed heel m`n vel er af, bloeden als een rund natuurlijk xD En dan gewoon doorwerken(had het niet zo in de gaten eerst xD), totdat ik op gegeven moment allemaal bloed aan m`n handen zag zitten xD...

Jaa, is normaal ;)

not :puh: Klinkt goed kut wat er allemaal met je auto is gebeurd, kan je niet achterhalen via vrienden bijvoorbeeld wie het allemaal gedaan heeft? En kan je niet bij eventuele sloops langsgaan om te kijken of jouw model er toevallig nog tussenstaan (voor onderdelen dan)?

Geplaatst:
comment_1814597

Nah, heb ondertussen alles wel wat vervangen moet en vervangen kan worden, misschien even een nieuw zijknipperlichtje halen, is een beetje beschadigd, maar dat zou dan ook alleen voor de mooiigheid zijn... Nieuwe deur heeft trouwens toch best wel wat lakschade maar goed, beter dan die kromme deur die er nu op zit.. Zijscherm heeft ook wel één opvallend deukje, maar denk dat ik die er wel uit krijg...('t moet perfect zijn bij mij :$ ). Achterspatbord moet ik voor lassen dus dat moet maar met opvulsel en een spuitbusje of zo...

Hebben wel een foto ingezonden naar de krant. Gelijk reactie gehad van iemand 'n paar straten verderop... "Ja mijn brommobiel is 2 weken geleden ook omgegooid, dus als je nog reacties krijgt over wie het eventueel gedaan heeft wil je het mij dan ook laten weten" ..... :duh: Sowieso kom je niet langs die gast z`n huis als je van de kroeg langs mijn huis gaat, en sowieso denk ik niet dat zoiets verband met elkaar heeft...

'T enige wat we weten is dat ze bij 2 huizen in onze straat tussen 3:30 en 4:00 uur snachts wat hebben gehoord, en een van de buren heeft het raam nog open gehad om te kijken, maar kon niets zien(stond muurtje voor, op de hoek)... Krant is nog niet overal bezorgd, maar denk niet dat ik er nog reacties op kan krijgen verder.

Moet morgen of overmorgen in één middag het raammechanisme, raam, én de hele deur overzetten... Met die deur ben ik al 'n hele dag aan het klooien denk xD

God wat zou ik 'm graag helemaal perfect opknappen en professioneel laten spuiten, in originele kleur :(...

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.