Jump to content
Geplaatst:
comment_705851

http://blog.koehntopp.de/uploads/lordi.jpg klik erop op dat zijn echte coole Hard-Rockers. ik vind dat ze vete muziek maken. En wel grappige kleding aanhebben. Ik vind ze echt goed in muziek. Ik luister elke dag naar hun muziek. En wat vinden jullie ? Vind je dat ze coole muziek maken ?

Rene-GTA. ;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_705871
Verkeerd forum. :clown:

Klik

Persoonlijk vind ik Lordi slecht, een schreeuwerige muziek. :zz:

Vind ik ook. Ik hou niet van die muzieksmaak. Ook zien ze er raar en lelijk uit. :puh: Maarja ieder zijn smaak hè. :)

Bewerkt: door spoeky

Geplaatst:
comment_705880

Heb koppijn van de muziek en de liedjes die ze spelen(niet van eht muziekgenre),echt met Hardroch Haluijja,moest het Hardcore Haliluja zijn dan ging het nog gaan,maar die muziek!

Geplaatst:
comment_705899
Ik vind het jammer dat niemand van jullie die muziek niet leuk vinden. :puh:

Wat ik uit deze post opmaak is dat iedereen die muziek juist wél leuk vindt!

"Niemand vindt de muziek niet leuk" :?

Ik snap 'm niet!

Geplaatst:
comment_706188

*Eerste Lordi fan meld zich*

K kan bijna alles wel aanhoren en vind ook Lordi echt geweldig. Ze hebben een aantal fantastische nummer zoals

The Devi is a Loser

Bring it On

Geplaatst:
comment_706385

Heel veel liedjes ken ik nog niet van Lordi maar voor zover ik ze wel gehoord heb vind ik ze echt wel goed klinken.

Ruige rock, en toch niet overdreven.

Hun winnend eurosongnummer Hard Rock Halleluja vind ik goed, ook Would you love Monster man klinkt goed. Hun beste dat ik tot nu toe hoorde is Devil is a Loser.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.