Jump to content
Geplaatst:
comment_705851

http://blog.koehntopp.de/uploads/lordi.jpg klik erop op dat zijn echte coole Hard-Rockers. ik vind dat ze vete muziek maken. En wel grappige kleding aanhebben. Ik vind ze echt goed in muziek. Ik luister elke dag naar hun muziek. En wat vinden jullie ? Vind je dat ze coole muziek maken ?

Rene-GTA. ;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_707197
Ik vind Devil is a Loser ook heel goed. ^_^ En How is your Daddy. :dans: Mijn moeder en vader vinden die muziek ook helemaal niks. En ze vinden dat die pakken veel te overdreven zijn. :puh: :$

Ik geef ze gelijk! :D

de pakken van hun zijn wel lol maar het muziek vind ik niks dat kan veel beter :Y

Geplaatst:
comment_707207
Ik vind Devil is a Loser ook heel goed. ^_^ En How is your Daddy. :dans: Mijn moeder en vader vinden die muziek ook helemaal niks. En ze vinden dat die pakken veel te overdreven zijn. :puh: :$

Heel veel mensen vinden het herrie. :D Ik hou sowiezo niet van hardcore en rock muziek. Geef mij maar Pop en Hip Hop muziek. Maarja wat jij wil. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_707231

Nou het komt uit Finland en die hebben wel de Euro Songfestival dus ik dat heel veel Finnen die muziek wel leuk vinden en in Nederland denk ook wel veel. Want hun hebben ook de Euro Songfestival gekeken, die Finnen vinden het te gek denk ik. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_739424

Ik ken niet zoveel nummers van hun.

Maar hardrock halleluha vind ik zeker de beste.

Over 1 weken ga ik ze live bekijken :*D

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
comment_739596

ik heb hard rock helejulah helemaal grijs gedraaid, dus nu kan ik et nie meer aanhoren, en de rest ken ik niet.

Hun pakken vindt k een beetje kinderachtig eik, verkleden als monstertjes kom op man

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.