Ik had net een jumpstyle cd gebrandt en wou Just cause
Gaan spelen. Toen kwam er te staan geen cd/dvd gevonden.
probeer het later opnieuw. Toen stondt er een site bij.
Ze zijden dat het door brandprogramma's kwam omdat er dan al
Software in gebruik was door dvd r station.
Toen het afgelopen was was dit nog steeds :l.
Toen volgde ik de stappen
Wanneer de CD/DVD niet gevonden kan worden in Windows™ Verkenner, kan er een software conflict zijn.
Een mogelijke oorzaak kan een CD/DVD brandprogramma zijn (Bijv.: Sonic DLA, Stomp RecordNow Max, enz.) dat de DLA (drive letter access) technologie gebruikt. Door het volgen van onderstaande stappen kan DLA uitgeschakeld worden:
Klik Windows™ "Start" en vervolgens "Run".
Typ "cmd" om het command prompt te verkrijgen en druk Enter/OK.
Typ "dla disable e:" als "e:" de toegewezen stationsletter is.
Als het probleem zich blijft voordoen, of u wilt extra ondersteuning, is er de mogelijkheid om een SecuROM™ analysis bestand te versturen naar support@securom.com (zie de Support Info sectie hoe een analysis bestand te maken is en verstuurd kan worden).
Ik had net een jumpstyle cd gebrandt en wou Just cause
Gaan spelen. Toen kwam er te staan geen cd/dvd gevonden.
probeer het later opnieuw. Toen stondt er een site bij.
Ze zijden dat het door brandprogramma's kwam omdat er dan al
Software in gebruik was door dvd r station.
Toen het afgelopen was was dit nog steeds :l.
Toen volgde ik de stappen
Wanneer de CD/DVD niet gevonden kan worden in Windows™ Verkenner, kan er een software conflict zijn.
Een mogelijke oorzaak kan een CD/DVD brandprogramma zijn (Bijv.: Sonic DLA, Stomp RecordNow Max, enz.) dat de DLA (drive letter access) technologie gebruikt. Door het volgen van onderstaande stappen kan DLA uitgeschakeld worden:
Klik Windows™ "Start" en vervolgens "Run".
Typ "cmd" om het command prompt te verkrijgen en druk Enter/OK.
Typ "dla disable e:" als "e:" de toegewezen stationsletter is.
Als het probleem zich blijft voordoen, of u wilt extra ondersteuning, is er de mogelijkheid om een SecuROM™ analysis bestand te versturen naar support@securom.com (zie de Support Info sectie hoe een analysis bestand te maken is en verstuurd kan worden).
Maar bij mijn opdrachtprompt staat er al:
D:/Documents en settings :L
Hoe kan ik dit weg halen ?!
Ik heb backspace en delete al geprobeerdt :l
Vriendelijke groet stijn