Geplaatst: 16 juni 200717 jaren comment_707054 Ik wil weten hoe je de km-teller in kan schakelen..? wil iemand me het z.s.m vertellen.. dankjewel
Geplaatst: 16 juni 200717 jaren comment_707089 Ik neem aan dat je hem al hebt geïnstalleerd, dus daar ga ik eerst niet over. Maar goed, zet de KM-teller aan en start GTA: SA op. Dan moet je volgens mij op '*' drukken, of '/', maar dat weet ik niet zeker. Anders moet je even in de handleiding kijken, daar staat alles wel... Als het goed is zie je dan de KM-teller in beeld.
Geplaatst: 16 juni 200717 jaren Auteur comment_707115 Ik neem aan dat je hem al hebt geïnstalleerd, dus daar ga ik eerst niet over. Maar goed, zet de KM-teller aan en start GTA: SA op. Dan moet je volgens mij op '*' drukken, of '/', maar dat weet ik niet zeker. Anders moet je even in de handleiding kijken, daar staat alles wel... Als het goed is zie je dan de KM-teller in beeld. oh moet je hem ook nog installeren. een km teller bedoel je toch.. waar installeer ik een km teller dan
Geplaatst: 16 juni 200717 jaren comment_707119 Een kilometerteller zit niet standaard in de game Deze moet je downloaden via I-net
Geplaatst: 16 juni 200717 jaren comment_707623 Hier heb je de downloadlink! en hoe werkt hij dan? Ik heb een alternative mogelijkheid. Je kan hier een hack downloaden waarin een 'speed-o-meter' bij zit. Ik weet hoe je hem installeert en gebruikt, dus dat leg ik je even uit. Het enige wat je moet doen is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren.
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910884 Ik wil weten hoe je de km-teller in kan schakelen..?wil iemand me het z.s.m vertellen.. dankjewel hoe moet je hem installeren??
Ik wil weten hoe je de km-teller in kan schakelen..?
wil iemand me het z.s.m vertellen.. dankjewel