Geplaatst: 16 juni 200717 jaren comment_707133 Ik wil graag tegen een beginner battlen, aangezien ik zelf ook beginner ben Onderwerp: TV (serie) Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Aub een beginner Hier is die van mij: Wie wil?
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710878 Gelijkstand, battle verlengd met 1 dag. Stemmen t/m 21 juni. Succes jongens! Vanzelfsprekend mogen alleen leden stemmen die nog niet hebben gestemd.
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710880 Mijn stem gaat naar David22, omdat hij een veel ordelijker signature heeft dan Youp. Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat er bij de signature van Youp. Te veel is gerommeld en dan kom je op een signature die niet duidelijk is. Volgende keer beter !
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren comment_711871 Uiteindelijke winnaar is geworden ...:::David:::..., gefeliciteerd +1 punt voor jou. Verliezer Youp, volgende keer beter. Topic locked en ranking updated.
Ik wil graag tegen een beginner battlen, aangezien ik zelf ook beginner ben
Onderwerp: TV (serie)
Soort design: Signature
Size design: Max. 500x150
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Ja
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
Opmerking: Aub een beginner
Hier is die van mij:
Wie wil?