Jump to content

Achievements


The Golden Fighter

Recommended Posts

Hey,

Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten?

Ikzelf dacht alvast aan het volgende.

Standaard Achievements

Vind alle X-aantal Hidden Orbs - 75 GP

Versla alle hoofdmissies - 100 GP

Versla alle missies van <naam missiegever> - 20 GP (Dit voor elke missiegever)

Heb teminste één level van elke zijmissie behaald - 10 GP

Bereik level 10 van <naam zijmissie> - 20 GP (Dit voor elk type zijmissie)

Behaal elk wapen - 20 GP

Extra Achievements

Krijg een 6-sterren Wanted Level zonder een wapen te vuren - 40 GP

Krijg 24 uur géén Wanted Level - 10 GP

Houd een achtervolging met de politie 10 minuten vol - 10 GP

Heb totaal 10.000 kogels afgevuurd - 10 GP

Heb een totaal bedrag van $ 100.000,- - 10 GP

Verricht voor $ 100.000,- aan schade - 10 GP

Voor degene die niet weten wat achievements zijn: Achievements zijn doelen die je moet bereiken in een game waarmee je maximaal 1000 punten kunt behalen. In bepaalde games staat er bijvoorbeeld "Versla die missie zonder een wapen te gebruiken" voor 50 punten of "Versla het spel op de moeilijkste moeilijkheidsgraad" voor 25 punten. Deze punten komen bij je totale Gamerscore en zo kunnen andere zien hoever je bent in een game en hoe 'goed' je bent in 'gamen'.

Sorry als hier al een topic van bestond, zag deze namelijk zelf niet staan en het leek me een leuk idee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    6

  • The Golden Fighter

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • IV trailer

    3

Die achievement points doen me denken aan NFSMW, met bounty en al.

Lijkt me wel een leuk plus, maar niet essentieel voor GTA IV...

Als het in GTA IV verwerkt wordt, denk ik dat de meeste mensen gewoon het spel gaan spelen, en wanneer ze punten krijgen, zijn ze er wel gerust in. Mooi meegenomen, maar niet van belang.

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements zullen er zeker in zitten bij de X360 versie! Van microsoft moet elke game namelijk 1000 Gamerscore bevatten en die gamersscore behaal je door achievements te voltooien. Gamemakers mogen ook nog bovenop die 1000 Gamerscore extra content aanbieden die 250 Gamerscore bevat. Misschien dat in de epicodic content nog 250 gamerscore verwerkt zit? Het wordt in ieder geval iets leuks R* kennende.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten?

Schiet 100 bejaarden 20 gp :puh:

Schiet 100 wouten 20 gp

Wie zegt dat er bejaarden erin komen? Wat een humor!

Maar toch! welkom op het forum!

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had.

Het vermoorden van X-aantal agenten zou goed kunnen, ik zou er zo iets van maken:

Vermoord 100 agenten - 10 GP

Vermoord 1.000 agenten - 20 GP

Vermoord 10.000 agenten - 30 GP

En natuurlijk voetgangers:

Vermoord 100 voetgangers - 10 GP

Vermoord 1.000 voetganger - 20 GP

Vermoord 10.000 voetganers - 30 GP

(10.000 lijkt misschien veel, maar dat doen wel meer games. PDZ had bijvoorbeeld 1000 headshots en 10.000 kills).

Bereik voor het eerst een wanted level van 4 sterren - 5 GP

Bereik voor het eerst een wanted level van 5 sterren - 5 GP

Bereik voor het eerst een wanted level van 6 sterren - 10 GP

Ik denk trouwens ook dat de Epic content voor de 360 die 250 extra GP krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

als rockstar maar niet dwangmatig door microsoft de hele gameplay verracht. die al jarenlang zorgvuldig is onderhouden. die gp's mogen echt niet in de weg gaan zitten. want je kan toch bijvoorbeeld geen missies meerdere keren spelen als je de verhaallijn realistisch volgt

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk wel, elke missiegever heeft z'n eigen missies en die mogen andere missiegevers' hun missies niet in de weg zitten. Tot nu toe hebben achievements nog niks in de weg gezeten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten?

Schiet 100 bejaarden 20 gp :puh:

Schiet 100 wouten 20 gp

Wie zegt dat er bejaarden erin komen? Wat een humor!

Maar toch! welkom op het forum!

in gta 3, vc, sa zaten ook bejaarden! nooit gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...