Geplaatst: 17 juni 200717 jaren comment_708426 Beste mede-sa:mp'ers, Bestaat er eigenlijk een lijst waar alle ID's van de voertuigen/personages opstaan? Want ik heb dit echt wel nodig om verder te werken aan mijn server MVG. ICE
Geplaatst: 18 juni 200717 jaren comment_708832 Beste mede-sa:mp'ers,Bestaat er eigenlijk een lijst waar alle ID's van de voertuigen/personages opstaan? Want ik heb dit echt wel nodig om verder te werken aan mijn server MVG. ICE Nou Um Ja Maar Weet niet waar helaas je moet maar kijken bij een server en dan moet je het vragen
Geplaatst: 18 juni 200717 jaren Auteur comment_709182 Nou Um Ja Maar Weet niet waar helaas je moet maar kijken bij een server en dan moet je het vragen Is het dan geen goed idee om een ID-aanvraag topic te openen, of bestaat er al zo een?
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709519 AAAHHHH, SUPER MAN!!!!! Nu zal ik mijn dromen kunnen waarmaken! HOERA VOOR AZER!!! DANKJEWEL En mag er wel een op!
Beste mede-sa:mp'ers,
Bestaat er eigenlijk een lijst waar alle ID's van de voertuigen/personages opstaan?
Want ik heb dit echt wel nodig om verder te werken aan mijn server
MVG.
ICE