December 12, 200421 yr De map waarin je saves e.d. in staan (mijn documenten), kan je die niet ergens anders heen verplaatsen???
December 13, 200421 yr nej deze moet je hier laten staan. anders kan het spel je save-game niet meer vinden waarom zou je hem moeten verplaatsen dan?
December 15, 200421 yr Author Ja ik begreep wel dat die hem van daar laad, maar ik dacht misschien kan je dat ook nog ergens veranderen. En maakt opzich niet zoveel uit dat die daar staat, maar ik zou hem liever in de gta3 map hebben dan in mijn documenten. Edited December 15, 200421 yr by Headstrong
De map waarin je saves e.d. in staan (mijn documenten), kan je die niet ergens anders heen verplaatsen???