Jump to content
Geplaatst:
comment_708859

Vanaf vandaag is het ook mogelijk voor de normale leden om eigen gemaakte downloads toe te voegen tot de download database. :dans:

Hierdoor hopen we nog meer mooie inhoud in de download database te krijgen en ook onbekendere modders een kans te geven om hun werk beschikbaar te stellen op het web.

Mis je nog een categorie waar je iets in wilt gaan uploaden (vraag niet om een categorie als je er ook niets te plaatsen hebt) of blijken nog ergens de permissies fout te staan. Dan hoor ik het wel.

Een verzoek voor de inzenders om zich goed aan alle punten te houden zodat we je inzending zo snel mogelijk kunnen verwerken en goed kunnen keuren.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_716081

Hier zat ik nu op te wachten, dat de databasa is wat voller geraakte, want nu waren er maximum 10 downloads per GTA, goed gedaan dus :tu:. Zelf ga ik denk ik er niet zo veel gebruik van maken, omdat ik GTA het liefst in zijn origineel speel.

Nu moet nog hetzelfde gebeuren bij de galerij!

KUTGW ^_^ .

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_745249
Dat werd tijd,

De downloaddatabase was wel een beetje leeg, en serieuze modders hebben niet zoveel tijd voor dit forum als de superleden, toch?

Sommige wel ^_^

Nog een vraagje ik heb een texture voor een billboard gemaakt voor de gang waar ik in zit (Kwark is dope) mag ik die dan wel uploaden omdat eigelijk alleen leden van Kwark is dope het gaan downen?

Dat zou ik dan weer niet weten. Zou je even ergens moetten opzoekken bij regels voor inzenden van downloads o.i.d.

Hoe dan ook, ik vind dit wel goed (ahoewel ik nu wel laat hierover m'n mening geef), alleen zou de kwalitiet van de downloads misschien wel iets naar beneden kunnen gaan. Maar dat moetten we ook nog maar zien :).

Geplaatst:
comment_745329

Je zet toch dingen in de download datebase om het voor het publiek open te stellen. Dan kan je veel beter hem via een pb versturen of hem in het gangtalktopic plaatsen. Dat vind ik in ieder geval.

Van de andere kant intreseren buitenstaanders denk ik niet in zoiets. Daarmee zal het ook alleen maar gedownload worden door nog steeds de eigen leden.

Dusja.. Ik zou het gewoon via pb doen.. Maar wie ben ik..?

>>> Door Dutchy3010: Youp :Y<<<

:D JEEETTTJEEE .. :7

Bewerkt: door Youp

Geplaatst:
comment_748341

Nou, jullie hebben wel gelijk.

Er zijn zo bar weinig Superleden en Megaleden dat er haast één keer in een jaar een

modificatie uitkomt.

En bovendien zijn het juist de leden die tijd overhebben om een mod te maken.

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_879042

Wil iemand de GTA1 CMP2GMP mod nog eens uploaden a.u.b? Deze mod converteerd de GTA1 textures naar GTA2 textures. Ik wacht al anderhalf jaar op antwoord in dit topic waar ik hulp vroeg. Ik dacht dat iedereen hier stond te springen om te helpen? :gaap:

Geplaatst:
comment_879226

Ok, ik heb een NFS coversie van Plymouth Hemi Cuda geupload.

Maar hoelang duurt het voordat het gekeurd wordt???

Anders kan ik het net zo goed op gta-worldmods.de en gtainside het uploaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.