Jump to content
Geplaatst:
comment_708859

Vanaf vandaag is het ook mogelijk voor de normale leden om eigen gemaakte downloads toe te voegen tot de download database. :dans:

Hierdoor hopen we nog meer mooie inhoud in de download database te krijgen en ook onbekendere modders een kans te geven om hun werk beschikbaar te stellen op het web.

Mis je nog een categorie waar je iets in wilt gaan uploaden (vraag niet om een categorie als je er ook niets te plaatsen hebt) of blijken nog ergens de permissies fout te staan. Dan hoor ik het wel.

Een verzoek voor de inzenders om zich goed aan alle punten te houden zodat we je inzending zo snel mogelijk kunnen verwerken en goed kunnen keuren.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_879246
Ok, ik heb een NFS coversie van Plymouth Hemi Cuda geupload.

Maar hoelang duurt het voordat het gekeurd wordt???

Anders kan ik het net zo goed op gta-worldmods.de en gtainside het uploaden?

Hangt er vanaf of één van de download database-moderators (geloof de GMods en Admins) je download toevallig tegenkomt. Als de moderator toevallig net langskomt kan hij er binnen een uur staan, maar het kan ook een paar dagen duren. 'Geduld is een schone zaak.'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.