Geplaatst: 18 juni 200717 jaren comment_708936 Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen? Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : Bewerkt: 19 juni 200717 jaren door ll.mulder
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709682 Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen?Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : dit hoort hier volgends mij niet maar in het modding reqest of mod gezocht maar ik denk niet dat eimand dit ff gaat maken dus ik zou naar gtaforums.com en het daar vragen (sorry voor me mod gedrag)
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709760 Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen?Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : dit hoort hier volgends mij niet maar in het modding reqest of mod gezocht maar ik denk niet dat eimand dit ff gaat maken dus ik zou naar gtaforums.com en het daar vragen (sorry voor me mod gedrag) Leest u graag nog iets beter?
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709992 Goed ik heb gelezen en gezocht en ik staak toch met mijn ideen Maar kan ik ook niet de faggio een traibal geven, iets meer remkracht, en een andere kleur?, en is het mischien mogelijk dat de mp3 speler de standaard radio wordt? in iedere auto dus, desnoods de anderen verwijderen(luister ik toch nooit na) Lars Bewerkt: 19 juni 200717 jaren door ll.mulder
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_710003 Al je ideeën kun je kwijt in het modding request topic. //> @hieronder: Sorry, mijn fout.
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_710029 Al je ideeën kun je kwijt in het modding request topic. Maar ik wil het zelf doen. Lars
Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen?
Tijd speelt geen rol.
Voor VC
EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag,
Lars
Voor de deuidelijkheid, dit is een citta
:
Bewerkt: door ll.mulder