Jump to content
  • Reacties 92
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_759842
Ik denk omdat dit de eerste GTA game is met een mobiel dat er nog maar 1 in zit en dan nog een koekastje ofzo

eerste gta met een mobiel? nee, wel in de manier op waarop je hem kan gebruiken, maar gta vc en sa hebben ook allebei een mobiel, waar je alleen op gebelt kan worden.

maar het is gewoon een moderne telefoon met moderne functies, niet een ouderwetse koelkast dus :puh:

Geplaatst:
comment_759857
waar je alleen op gebelt kan worden.

in GTA sa bel je 1 keer.

en dat is dan naar ken rosenberg

ja oke pietje precies, maar dat kan je niet zelf doen zeg maar :puh: in gta 4 kan je zelf door je telefoon menu scrollen en in je telefoonboek een nr uitkiezen om zelf te bellen. in de vorige gta's was dit aan de verhaallijn/cutscenes gebonden.

Geplaatst:
comment_759860

in GTA sa bel je 1 keer.

ja oke pietje precies, maar dat kan je niet zelf doen zeg maar :puh: in gta 4 kan je zelf door je telefoon menu scrollen en in je telefoonboek een nr uitkiezen om zelf te bellen. in de vorige gta's was dit aan de verhaallijn/cutscenes gebonden.

Eigenlijk was dat toen je naar ken rosenberg belde heel gaar.

want jij moest L1 klikken om op te nemen.

maar uit de gesprek kon je duidelijk opmerken dat CJ had gebeld

PS:hoesoe word ik altyd pietje precies genoemd :puh:

Geplaatst:
comment_759864

in GTA sa bel je 1 keer.

Eigenlijk was dat toen je naar ken rosenberg belde heel gaar.

want jij moest L1 klikken om op te nemen.

maar uit de gesprek kon je duidelijk opmerken dat CJ had gebeld

PS:hoesoe word ik altyd pietje precies genoemd :puh:

oh zo..ja dat gebeurt zo vaak in gta sa, ook als je missies doet voor de pooier, dan gaat de autotelefoon wel af, maar uit het gesprek blijkt dat cj dan zelf belt. maar op die manier bedoelde ik het dus niet, echt dat je de keuze hebt om iemand te bellen, en dat je zelf kan bepalen wie dat is.

oh je wordt het vaker genoemd? dan ligt het dus niet aan mij :puh:

Geplaatst:
comment_760320
ghharph3.png

:7

Kijk hier even naar.Ik vind dat die gsm op een Nokia zonder kleurenscherm lijkt.

Hij heeft lijkt me wel een kleurenscherm. Bladen hebben al gemeld dat hij (volgens hen) op een sony ericsson lijkt, en hij heeft een camera, dusja dan heeft hij denk ik ook wel een kleurenscherm :puh: maar goed plaatje van de telefoon!

Geplaatst:
comment_764477
ghharph3.png

is dat een fake screen? :clown:

Nee, dat is geen fake screen, dat is gewoon een screen van de tweede trailer. :puh: Op het einde van de trailer zie je dat Niko een telefoon gesprek beëindigd. Daar is een screentje van gemaakt, en wat tekst bijgezet. Het orginele stukje uit de trailer:

gtaivsb0.gif

(Geef het plaatje even de tijd om te laden)

Bewerkt: door BaasB

Geplaatst:
comment_764488
ghharph3.png

is dat een fake screen? :clown:

Nee, dat is geen fake screen, dat is gewoon een screen van de tweede trailer. :puh: Op het einde van de trailer zie je dat Niko een telefoon gesprek beëindigd. Daar is een screentje van gemaakt, en wat tekst bijgezet. Het orginele stukje uit de trailer:

gtaivsb0.gif

(Geef het plaatje even de tijd om te laden)

daarom zet ik er toch ook een clowntje neer. dan snap ik dat zelf toch ook wel :bonk: .

Geplaatst:
comment_764497

Ik vind dat het mobieltje veel op een nokia lijkt.

maar ik denk dat het zeker wel een kleuren sgerm heeft.

waant het zou raar zijn als je een mobiel had met camera maar zonder kleurensger.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_821588
Ik hoop inderdaad ook dat het niet meer zulke grote koelkasten zijn waar Tommy en CJ mee lopen... :D Ik hoop echt dat het een mobiel is die anno 2007 is.. ^_^
Niet kwaad bedoelt maar is er iets mis met die koelkast/baksteen telefoons.(behalve het bereik dan want als je bijv vroeger in de stad liep met een koel kast dan was het bereik goed.Maar als je naar huis liep was het weer niet goed :D .)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.