Geplaatst: 18 juni 200717 jaren comment_709021 Wel ik ben dus bezig met m'n mod voor info zie hier en ik heb dus een map geplaatst zoals jullie kunnen zien op de laatste screenshot. Het enigste probleem is dat ik erdoor val, kan iemand dit oplossen ? De map bestaat nochtans uit bestaande models van GTA SA. Tom De files heb ik bijgevoegd als je eens wil kijken. Dit zijn de coordinaten X = -973,8359375 Y = 1077,171875 Z = 25,992188 Je moet alleen een hydra nemen en nog naar boven gaan. Bewerkt: 18 juni 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709497 Ik had eerst de originele levelmap.ipl , ik heb dan de benodigde models gekopieerd en onderaan geplakt. Dan heb ik de coordinaten veranderd en wanneer ik ingame kom val ik erdoor. Voorbeeld: Originele file : Dan selecteer kopieer en ik de model : Daaran verander ik de coordinaten en test het spel en wanneer ik er naartoe ga zak ik erdoor : Tom Bewerkt: 19 juni 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709662 Volg anders even ene video tut. over ingame zetten in de MTL op dit Forum!
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709762 Wacht ik ga het op een andere manier proberen, is het mogelijk om met 3dsmax verschillende DFF's tegelijkertijd te openen en dan op te slaan in 1 DFF ? Tom
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709923 Ja, door ze allemaal te importeren, aan elkaar te maken met de ''attach'' functie (editable poly) en ze weer te exporteren naar dff.
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709945 Ik zou dit wel willen doen maar m'n 3dsmax is eergisteren verlopen dus... wat nu ? Tom
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709975 Ik zou dit wel willen doen maar m'n 3dsmax is eergisteren verlopen dus... wat nu ?Tom Misschien Zmodeler?
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709981 Zou kunnen maar ik snap er "genen zak" van maar ik ben ondertussen naar een andere oplossing aan het zoeken. Tom
Wel ik ben dus bezig met m'n mod voor info zie hier
en ik heb dus een map geplaatst zoals jullie kunnen zien op de laatste screenshot.
Het enigste probleem is dat ik erdoor val, kan iemand dit oplossen ? De map bestaat nochtans uit bestaande models van GTA SA.
Tom
De files heb ik bijgevoegd als je eens wil kijken.
Dit zijn de coordinaten X = -973,8359375 Y = 1077,171875 Z = 25,992188
Je moet alleen een hydra nemen en nog naar boven gaan.
Bewerkt: door .:TOM:.