Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709659 weet iemand ook waar je een supermanpak kunt krijgen die lijkt me zoooo supervet
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709663 Een handige tutorial voor de Superman mod te downloaden. >Klik hier<. Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel.
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710596 Een handige tutorial voor de Superman mod te downloaden. >Klik hier<.Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel. kun je dan ook iets speciaal met dat pak want ik zag eens een filmpje dat CJ vloog met dat pak aan
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710600 Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel. kun je dan ook iets speciaal met dat pak want ik zag eens een filmpje dat CJ vloog met dat pak aan Met die mod kun je inderdaad vliegen, maar ook tags sprayen en uiteraard als Superman rondlopen. Ik moet persoonlijk niet zoveel hebben van deze mod, maar voor liefhebbers is dit een erg leuke mod.
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren Auteur comment_711904 ik heb de superman mod wel, maar het pak kan ik nergens vinde. ik heb de readme gelezen en daar stond dat je een superman cape kon kope bij binco. das nie gelukt, maar een vriend van mij zei laatst dat je wel een supermanshirt kan kopen daar. is niet gelukt plz kan iemand me helpe
weet iemand ook waar je een supermanpak kunt krijgen die lijkt me zoooo supervet