Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709894 ey guyz, Ik heb alsmaar te hoge ping en word altijd meteen gekickt. Weet iemand hoe ik m'n ping kan verlagen?
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710173 ey guyz,Ik heb alsmaar te hoge ping en word altijd meteen gekickt. Weet iemand hoe ik m'n ping kan verlagen? ja paar tip's 1.Sluit msn af 2.stop met downloaden 3stop alles wat van je netwerk gebruikt... en een vraagje... heb je draad loos internet¿¿
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren Auteur comment_710334 ey guyz,Ik heb alsmaar te hoge ping en word altijd meteen gekickt. Weet iemand hoe ik m'n ping kan verlagen? ja paar tip's 1.Sluit msn af 2.stop met downloaden 3stop alles wat van je netwerk gebruikt... Die dingen deed ik al, maar het helpt nikx en een vraagje... heb je draad loos internet¿¿
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710398 ey guyz,Ik heb alsmaar te hoge ping en word altijd meteen gekickt. Weet iemand hoe ik m'n ping kan verlagen? ja paar tip's 1.Sluit msn af 2.stop met downloaden 3stop alles wat van je netwerk gebruikt... Die dingen deed ik al, maar het helpt nikx en een vraagje... heb je draad loos internet¿¿ kijk op speedtest.com en dan bij ping doe het ongevveer 3 keer
ey guyz,
Ik heb alsmaar te hoge ping en word altijd meteen gekickt.
Weet iemand hoe ik m'n ping kan verlagen?