Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709979 Hee mensen, Ik heb een vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat voor bijvoorbeeld de faggio bepaalde kleuren weggehaald worden. Bijv. die cominatie van wit met blau vind ik niet mooi. Kan ik die verwijderen? En kan ik kleuren toevoegen? Bedankt!
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709980 Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen. >>> Door Wazuup: Het is verboden voor leden om de moderator tag te gebruiken, niet doen dus.<<< Tom
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709988 Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen.Tom Bedankt, gelukt. Nu ff ingame uitproberen Edit: het werkt, bedank he! Edit 2: Hoe kan ik een voertuig gewoon 1 kleur hebben. Gewoon achter bijv. faggio 1, enz? Hoop dat je het snapt Bewerkt: 19 juni 200717 jaren door gta gamer13
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_710012 Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen.Tom Bedankt, gelukt. Nu ff ingame uitproberen Edit: het werkt, bedank he! Edit 2: Hoe kan ik een voertuig gewoon 1 kleur hebben. Gewoon achter bijv. faggio 1, enz? Hoop dat je het snapt Was 21 seconde te laat Help!
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710248 Geen idee maar probeer eens alle nummertjes bij de faggio te verwijderen en gewoon 1 nummer te laten staan. Tom
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710673 Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen.Tom Bedankt, gelukt. Nu ff ingame uitproberen Edit: het werkt, bedank he! Edit 2: Hoe kan ik een voertuig gewoon 1 kleur hebben. Gewoon achter bijv. faggio 1, enz? Hoop dat je het snapt Als je een voertuig 1 kleur wilt geven moet het bijvoorbeeld zo: faggio 1.1, 0.0, 53,53, 73,73 Dus de zelfde kleur.
Hee mensen,
Ik heb een vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat voor bijvoorbeeld de faggio bepaalde kleuren weggehaald worden. Bijv. die cominatie van wit met blau vind ik niet mooi. Kan ik die verwijderen?
En kan ik kleuren toevoegen?
Bedankt!