Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710378 is het normaal dat mijn PC Tuut zegt? Als het uit de behuizing komt wel ja, dan heb je waarschijnlijk teveel toetsen tegelijk ingedrukt. Oude MS-DOS spellen werken volgens mij ook met geluiden uit de behuizing.
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710471 Ligt eraan wanneer, zegt hij tuut tijdens een spel, dan kun je twee dingen hebben: - Je drukt teveel toetsen tegelijk in. - Je PC word te warm (maar dan valt hij eerder uit, dan dat hij gaat piepen). Het kan ook een bepaald programma zijn. Neem Emule (had ik laatst), die gaat de PC-speaker laten piepen als er te weinig schijfruimte is. Kortom, dat piepje dat geeft íéts aan. EDIT: ik moet hier ook nog ergens een driver hebben liggen, die een geluidsdriver voor dit speakertje aanmaakt. Dan kun je er muziek op afspelen Bewerkt: 20 juni 200717 jaren door Schno009
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712761 Als je geen audio drivers heb en de computer wil toch een geluidje maken zeg maar , hoor je ook zo'n piepje. Ook kan je instellen dat als je Caps, Scroll of Num-lock indrukt je een piepje hoort.
is het normaal dat mijn PC Tuut zegt?