Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710403 Hey leden. Ik denk eens na of ik voor een nieuw laptop ga sparen. En ja, ik spaar voor een nieuwe laptop. Waarom ik voor laptop kies: -Het is erg handig voor mij. -Het is mobiel, je kan m overal meenemen. -Het is licht -Alles zit erbij, muis (touchpad) toetsenbord en beeldscherm. Het is handig voor mij. Dus welke laptop kan ik beter kopen. Ik wil het gebruiken voor 3d modeleren, zware grafische games spelen. Het moet veel FPS aankunnen. De videokaart moet snel zijn, ook de proccesor moet snel zonder dat de snelheid afneemt door gebruik van een accu. Ik wil het laptop ook gebruiken voor: Need for speed Most Wanted Need for speed Carbon Driv3r San Andreas. Dus de vraag duidt: Welke laptop is goed?
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren Auteur comment_712097 Al mijn specs kan je zien: >>KLIK<< Wat mij niet bevalt is de videokaart. Van een Intel GML910/915 Express
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren comment_712122 Al mijn specs kan je zien:>>KLIK<< Wat mij niet bevalt is de videokaart. Van een Intel GML910/915 Express Zo slecht is die toch niet? Die trekt toch best oudere spellen?
Geplaatst: 22 juni 200717 jaren comment_712201 en anders XXODD heeft ook goeie laptops om mee te gamen. Maar zijn volgens mij wel duur XXODD Bewerkt: 22 juni 200717 jaren door P I N O
Geplaatst: 2 juli 200717 jaren Auteur comment_722640 Er is ook een goede Packard Bell Easynote laptop? Dat zag ik ook op dit GTAF maar kan de topic niet vinden. En nu ik erover nadenk, ik wil alleen San Andreas op zijn hoogst gamen. Geen NFSC of NFSMW, alleen GTA San Andreas.
Hey leden.
Ik denk eens na of ik voor een nieuw laptop ga sparen.
En ja, ik spaar voor een nieuwe laptop.
Waarom ik voor laptop kies:
-Het is erg handig voor mij.
-Het is mobiel, je kan m overal meenemen.
-Het is licht
-Alles zit erbij, muis (touchpad) toetsenbord en beeldscherm.
Het is handig voor mij.
Dus welke laptop kan ik beter kopen.
Ik wil het gebruiken voor 3d modeleren, zware grafische games spelen.
Het moet veel FPS aankunnen.
De videokaart moet snel zijn, ook de proccesor moet snel zonder dat de snelheid afneemt door
gebruik van een accu.
Ik wil het laptop ook gebruiken voor:
Need for speed Most Wanted
Need for speed Carbon
Driv3r
San Andreas.
Dus de vraag duidt:
Welke laptop is goed?