Jump to content
Geplaatst:
comment_710891

zntimageuy2.jpg

Henkie de topzanger uit Elst met de topliedjes Goudvis,Lief klein konijntje,De fiets van pa en natuurlijk Sjoe sjoe wa de nieuwste van Henkie ! Henkie komt uit elst en is de top van zangers hier is een pagina van Wikipedia !

Henkie (afkomstig uit Elst (Gelderland)) is een Nederlandse zanger, die in 2006 in Nederland en Vlaanderen een zomerhit scoorde met het nummer Lief klein konijntje.

De melodie van Lief klein konijntje is die van The Battle Hymn of the Republic, een Amerikaans lied dat herinnert aan de Amerikaanse burgeroorlog. De muziek is van William Steffe. Lief klein konijntje blonk uit in de simpelheid van de tekst met een herkenbare melodie. Vooral bij jongeren was het een populair lied. Het was in veel kroegen ook een veelgedraaid lied. Het lied bereikte in de Vlaamse Ultratop 50 de nummer 1-positie.

Henkie heeft in februari 2007 zijn nieuwe single 'Mijn Goudvis' uitgebracht.

HENKIE IS TOP

Hier de liedjes ! van youtube!

Lief klein konijntje :)

Mijn goudvis :)

De fiets

Sjoe Sjoe Wa :)

En wat vinden jullie van Henkie ?? :):dans:

Bewerkt: door wijst

Featured Replies

Geplaatst:
comment_726364

opsluiten die gek, valt onder gek maken van mensen, als je het nummer 10 seconden hebt gehoord blijft het 3 dagen in je hoofd hangen. daarom stegen de zelfmoordneigingen zo erg in die periode van lief klein konijntje.

sirieus deze cd`s zijn alleen leuk om te kopen en ze dan allemaal 1 voor 1 verrot te slaan.

Geplaatst:
comment_732591

Het is troep voor de meute maar zolang je de meute geen echte muziek laat horen (zet je radio maar eens aan, het enige wat je hoort is softe troep van Marco Borsato en U2) kun je ze nooit kwalijk nemen dat mensen als Henkie succes hebben. Echte muziek scoort niet meer; hedendaagse wegwerpnummers gaan hoogstens een week mee. (liefst als ringtone)

Ella ella ella e e e e ella ella ella e e e ella

Geplaatst:
comment_733074

Henk is geweldig! De Henk die ik bedoel dan, de Henk van de internetplaatjes etc.

Nee, deze Henk is echt verschrikkelijk. Een zanger met de naam Henkie is niet erg, kan ik zelfs nog wel om lachen, maar iemand die liedjes voor kinderen van 4 die niet grappig zijn laat horen, en dan niet aan kinderen van 4, maar aan de 'jeugd', daar kan ik wel om huilen :-( Al zijn sommige van die liedjes best grappig hoor ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.