Jump to content
Geplaatst:
comment_711372

Ik zou dus graag in 3dsmax 8 de dff's van de RC Battleground importeren maar dan allemaal op dezelfde coordinaten als in GTA SA, hoe doe ik dit ?

Ik wil ze dan opslaan als 1 model en zo een col enz.. maken

Tom :cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_711380

Het importeren van die models op de zelfde plek in 3dsmax als in SA is vrijwel niet mogenlijk. De positie van de models in SA word namenlijk geregeld met de IPL, en niet met het bestand zelf. Wat je wel kan doen is gewoon die objceten van die battleground opzoekken in de GTA3.IMG (Blij dat ik het niet hoef te doen :puh:), en die dan importeren in 3ds. Maar het is zoizo al erg nutteloos om dit te doen. Want R* heeft zelf die objecten ook niet voor niets los van elkaar gemaakt. Dusja, wat je precies wil bereiken weet ik ook niet... :N

Geplaatst:
  • Auteur
comment_711386

Ik ben dus m'n mod aan het maken San Andreas War II en als map ervoor gebruik ik de RC Battleground maar het zou veel gemakkelijker zijn als de map in 1 stuk is. Daarom wil ik alles importeren en dan opslaan als een dff zodat ik niet altijd hoef te klooien met de mapeditor of met de ipl's.

Tom

Bewerkt: door .:TOM:.

Geplaatst:
comment_711392

Nou, ik denk dat je toch moet gaan klote met die mapviewer, want als die battleground in 3ds groter is dan 256x256, dan zal dat wat er buiten zit naar binnen gespiegeld worden. Dus dat kan gewoon niet. Er is toch wel iets van een snap functie in die mapviewer?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_711718

Ik heb naar die tut gekeken. Ik heb hem gedownload en geopend maar als ik de files importeer dan komen alleen de enexes er uit en niet de models enz... Weet iemand wat het probleem is ?

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.