Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_62996 Oh mijn god, Wat is het nou? Swat/FBI/Truck/Tank? Of is het gewoon een dwergenpaddestoel?! :S Heeft iemand de kans om d'r een foto van te maken? Of op een andere manier. Maakt niet uit.. Tot dan? Slotje? :S Ik wordt echt helemaal gek van die speculaties:P Alle mogelijkheden zijn al door elkaar gehusseld lol...
Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_63000 Het gaat over de SWAT Tank die je in de laatste missie kan krijgen. Ik heb hem gekregen met de Cheat Disc en het voertuig heet S.W.A.T En er is geen Swat Truck , voor zover ik weet Bewerkt: 13 december 200420 jaren door mazzeltje
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63084 ik heb een FBI TRUCK met action replay codes gekregen het is een truck een busje hij is redelijk sterk en best wel snel PS zijn echte naam is ook FBI TRUCK
Geplaatst: 14 december 200420 jaren comment_63095 ik heb een FBI TRUCK met action replay codes gekregen het is een truck een busje hij is redelijk sterk en best wel snel PS zijn echte naam is ook FBI TRUCK umm wel cool, maar om daar alleen maar dat cdetje voor te kopen :rolleyes: nee :lol: .
nou?