.:TOM:. Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ga nu uitleggen hoe je een snelkoppeling maakt dat je pc afsluit, dit kan gebruikt worden voor je pc af te sluiten ... of voor een grap uit te halen. 1. Ga naar je bureaublad en druk op je rechtermuisknop. 2. Zoek naar new of nieuw en klik op shortcut. 3. Typ in, shutdown -s -t 00 en klik op next. 4. Typ in, Shutdown en klik op finish. 5.Klik met je rechtermuisknop op je juistgemaakte shortcut en klik op properties of eigenschappen. 6.Klik op change icon en klik erna op ok. 7. Kies deze er uit en klik op ok en dan apply en nog eens ok. Voila, klaar ! Tom Bewerkt: 30 juni 2007 door .:TOM:. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik ga nu uitleggen hoe je een exe bestand maakt dat je pc afsluit, dit kan gebruitk wordenvoor je pc af te sluiten ... of voor een grap uit te halen. Het is geen .exe-bestand, het is gewoon een snelkoppeling (.ink geloof ik) Verder goede tutorial Reageren
mathi Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik ga nu uitleggen hoe je een exe bestand maakt dat je pc afsluit, dit kan gebruitk wordenvoor je pc af te sluiten ... of voor een grap uit te halen. Het is geen .exe-bestand, het is gewoon een snelkoppeling (.ink geloof ik) Verder goede tutorial zeer goed werk, enkel geef ik Thundercover gelijk, dit is een snelkoppeling naar shutdown.exe Reageren
wesdegroot Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Hallo allemaal,Ik ga nu uitleggen hoe je een snelkoppeling maakt dat je pc afsluit, dit kan gebruikt worden voor je pc af te sluiten ... of voor een grap uit te halen. 1. Ga naar je bureaublad en druk op je rechtermuisknop. 2. Zoek naar new of nieuw en klik op shortcut. 3. Typ in, shutdown -s -t 00 en klik op next. 4. Typ in, Shutdown en klik op finish. 5.Klik met je rechtermuisknop op je juistgemaakte shortcut en klik op properties of eigenschappen. 6.Klik op change icon en klik erna op ok. 7. Kies deze er uit en klik op ok en dan apply en nog eens ok. Voila, klaar ! Tom uik zou kiezen voor shutdown -s -f -t 0 uitleg: shutdown -s (shutdown) -f (geforceerd dus niet programma loopt vast venster, maar gewoon afsluiten) -t 0 (timeout tijd 0) dubber 0 hoeft niet btw voor de rest wel leuk Bewerkt: 8 juli 2007 door Preddy Pics uit de quote gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.