Ik heb met een tutorial van BaasB een signature gemaakt. Ik heb 6 maanden stilgelegen, maar dankzij BaasB is het me gelukt weer een signature te maken.
Nouja genoeg geBaasB't, hier is die sig:
Ik wil, voor dat jullie gaan raten, BaasB even bedanken voor deze fantastische tut. Zonder hem had ik dit nooit kunnen maken, eigenlijk is hij dus verantwoordelijk voor dit kunstwerkje. Eigenlijk vind ik wel dat BaasB één van de beste Photoshoppers van GTAForum is. Dus mensen, denk niet ''Wat is dat toch knap van Jon-asses", maar sta er eens bij stil hoe geweldige tutorial die BaasBtoch wel niet gemaakt heeft.
Ik heb met een tutorial van BaasB een signature gemaakt. Ik heb 6 maanden stilgelegen, maar dankzij BaasB is het me gelukt weer een signature te maken.
Nouja genoeg geBaasB't, hier is die sig:
Ik wil, voor dat jullie gaan raten, BaasB even bedanken voor deze fantastische tut. Zonder hem had ik dit nooit kunnen maken, eigenlijk is hij dus verantwoordelijk voor dit kunstwerkje. Eigenlijk vind ik wel dat BaasB één van de beste Photoshoppers van GTAForum is. Dus mensen, denk niet ''Wat is dat toch knap van Jon-asses", maar sta er eens bij stil hoe geweldige tutorial die BaasB toch wel niet gemaakt heeft.
Bewerkt: door Jon-asses