Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712619 Ik heb denet weer een oude game uit de kast gehaalt, NFSU 2. Ik heb een breedbeeld scherm, dus dat is soms wat lastig. Ik heb in de menu's van NFSU 2 al gekeken naar een widescreen/breedbeeld optie, maar die staat er niet. Kan iemand me helpen?
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712734 kan je niet de resolutie aanpassen naar breedbeeld , wat is jou resolutie?
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren Auteur comment_712756 Laat maar, ik heb het net gevonden. Je kan 't met een programma patchen naar widescreen Toch bedankt.
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712969 Laat maar, ik heb het net gevonden. Je kan 't met een programma patchen naar widescreen Toch bedankt. Kan je misschien hier het programma plaatsen? Handig voor andere mensen net als mij.
Ik heb denet weer een oude game uit de kast gehaalt, NFSU 2. Ik heb een breedbeeld scherm, dus dat is soms wat lastig. Ik heb in de menu's van NFSU 2 al gekeken naar een widescreen/breedbeeld optie, maar die staat er niet.
Kan iemand me helpen?