Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712693 Hier mijn nieuwste creatie: Graag raten + tips geven, Tekst is niet mijn sterkste punt, daar waag ik me dus ook niet aan, mijn tekst past nooit goed bij de BG of render, iemand daar tips voor? Bij voorbaat dank, Trecka
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712700 Trecka, je render past niet echt bij de achtergrond, mischien had je de kleur moeten veranderen of motion blur moeten gebruiken. Je kan proberen je render wat meer te bewerken, ik vind het wel jammer dat je geen tekst gebruikt. De rest is goed. Quaz
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren Auteur comment_712750 Trecka,je render past niet echt bij de achtergrond, mischien had je de kleur moeten veranderen of motion blur moeten gebruiken. Je kan proberen je render wat meer te bewerken, ik vind het wel jammer dat je geen tekst gebruikt. De rest is goed. Quaz Bedankt voor je reactie Quaz, ik zal ff kijken hoe de kleuren van de BG het beste in kan vullen
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_712812 bg zou nog bij render kunnen passen als er wat meer effecten in zaten... de gehele linker ruimte is leeg... zinloos dus... plaats je render meer in het midden....
Hier mijn nieuwste creatie:
Graag raten + tips geven,
Tekst is niet mijn sterkste punt, daar waag ik me dus ook niet aan, mijn tekst past nooit goed bij de BG of render, iemand daar tips voor?
Bij voorbaat dank,
Trecka