Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_713063 Ey mensen, Ik heb sinds een paar minuten windows vista home geinstalleerd. Helemaal leuk allemaal maar ik krijg geen verbinding met een onze router beneden. De verbindingen hier lopen allemaal nog gewoon via draad dus... Hoe kom ik op Internet?
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_713087 Heb je alle drivers geinstalleert op de goede manier? En zijn die ook compatible met Vista Home? Probeer alles nog eens opnieuw te instaleren en start de pc eens opnieuw op. Als het niet lukt kan je altijd nog de helpdesk van je internet-provider of van het modem bellen Succes!
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren Auteur comment_713092 Realtek RTL8169/8110 PCI-E Gigabit Ethernet NIC Dat is mijn netwerk kaart... iemand misschien zin om de goede drivers te zoeken? Voordat ik WEER het verkeerde download Bewerkt: 23 juni 200717 jaren door Blink
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_713098 misschien kan je op google zoeken ofzo , het zal echt niet zo gauw verkeerd gaan met verkeerde drivers. Ik ga toch nog opzoek , omdat ik toch niks beters te doen heb. post wel wat in de edit! Ongetwijfelt zul je hier iets aan hebben: http://tweakers.net/meuktracker/14911/Real...serie-6.63.htmlhttp://www.download2easy.com/Drivers_cat_5_p_72.html Bewerkt: 23 juni 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren Auteur comment_713124 Nog steeds geen verbinding Krijg al redelijk zin om Vista de deur uit te trappen :dans: :dans:
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren comment_713139 hmm , wie houd je eigenlijk tegen. Maar voordat je dat doet moet je wel al het mogelijke geprobeert heben dus ik zou toch nog een keertje naar de helpdesk van Realtek mailen of bellen.
Geplaatst: 23 juni 200717 jaren Auteur comment_713157 hmm , wie houd je eigenlijk tegen. Maar voordat je dat doet moet je wel al het mogelijke geprobeert heben dus ik zou toch nog een keertje naar de helpdesk van Realtek mailen of bellen. Ik ben even achter mijn computer gaan kijken en omdat ik toch alles had gegeven wisselde ik de UTP kabel om. De UTP kabel heb ik in de Interne aansluiting gedaan, en ineens heb ik Internet Bedankt Galorix voor je tijd!
Ey mensen,
Ik heb sinds een paar minuten windows vista home geinstalleerd. Helemaal leuk allemaal maar ik krijg geen verbinding met een onze router beneden. De verbindingen hier lopen allemaal nog gewoon via draad dus...
Hoe kom ik op Internet?