Jump to content
Geplaatst:
comment_713200

Ey Guyz,

Ik reed over het water in de regen langs Easter Bay Airport met Cinematic Camera, en zag een vliegtuig bewegen dus de eerste 0.000000001 seconde dacht ik dat ie ging opstijgen maar hij reed achteruit!!!

En toen reed hij dus het water in! Komt dit vaak voor?

post-38987-1182629441_thumb.jpg

post-38987-1182629467_thumb.jpg

post-38987-1182629516_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_713379

ik heb ook nog nooit gezien in water maar het is zeker die geval van vallende vliegtuigen dat vooral dichtbij die plek gebeurt namelijk Mount Chilliad daar gebeuren wel vaak van dat vliegtuigjes crashes

Geplaatst:
comment_713433

Dit komt wel vaker voor, dit heb ik al verscheidene keren meegemaakt. Het is verder geen EE of i.d. Niks om je zorgen over te maken dus. ;)

Geplaatst:
comment_714058

Ik dacht dat er alleen Rustlers en Dodo's en zo neerstorten, maar toch niet een hele Nevada? Overigens stijgen er normaal gezien ook nooit vliegtuigen op van op een luchthaven.

Geplaatst:
comment_714118
Ik dacht dat er alleen Rustlers en Dodo's en zo neerstorten, maar toch niet een hele Nevada? Overigens stijgen er normaal gezien ook nooit vliegtuigen op van op een luchthaven.

nee jammer genoeg niet.

ik vind het veel leuker als vliegtuigen opstijgen van de vliegvelden.

in GTA VC en 3 gebeurde dat wel.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_714127

Maar het leek net alsof hij wou opstijgen alleen reed hij net ff de verkeerde kant op :bonk:

Hij kwam nog bijna bovenop me terecht ook :engel:

Geplaatst:
comment_714159
Maar het leek net alsof hij wou opstijgen alleen reed hij net ff de verkeerde kant op :bonk:

Hij kwam nog bijna bovenop me terecht ook :engel:

:lol: grappig.

dat heb ik nog nooit gehad.

bij mij storten ze alleen neer.

bijvoorbeeld dat ik in de hunter quarry ben en dan opeens BOEM.

en dan ligt er een vliegtuig voor mijn neus. :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.