Jump to content
Geplaatst:
comment_713749

`Jongens ik heb LBC aangeschaft en wat blijkt nou het ziet er zelfde uit als GTA 3 alleen een ander verhaal en karakter is dat niet een beetje saai, ik kan het ook fout hebben maar volgens mij is Salvatore's crib hetzelfde als in deel 3 en ik was trouwens nog geweest waar Claude verblijft in deel 3 dan

IS deel 4 ook hetzelfde??

Zo jah dan is het echt SAAI

Kan ik nog een San Andreas Stories verwachten?? Zo jah info graag, zo niet WHY

Featured Replies

Geplaatst:
comment_714807

GTA Liberty City Stories is inderdaad geen vervolg op GTA San Andreas maar ook niet op Grand Theft Auto III. Het speelt zich wel in hetzelfde 'era' of dezelfde 'wereld' af. LCS is er om meer duidelijkheid te geven over het verhaal in GTA III, gezien LCS zich 3 jaar voor GTA III afspeelt. Zo zie je er hoe bepaalde dingen tot stand gekomen zijn (de macht van de Leone's) of ingestort zijn (het verdwijnen van de Sindacco Mafia Family). Het boeit me eigenlijk niet echt dat de meesten van jullie dit een saai, grauw, donker spel vinden want ik vind het de beste GTA, of de GTA waar ik het meest plezier aan beleefd heb (komt grotendeels omdat dit mijn eerste 3D view GTA was). De grauwheid is juist logisch. In LCS is het wel wat realistischer uitgewerkt, dat de zon ook af en toe eens schijnt. Maar je kunt toch niet verwachten dat er in een stad als Liberty City opeens zonnebrand en tropische temperaturen zijn zoals in Miami/Vice City? Dit is in New York ook niet zo.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_723944

GTA III = GTA LCS = NIET WAAR !

GTA Lcs is een heel ander spel in de zelfde omgeving. Zelf vind ik Lcs leuker als GTA III.

Natuurlijk is GTA III de eerste 3D GTA maar ik vond de graphics daar niet goed.

Bij Lcs zijn de graphics ook niet alles maar wel beter als bij GTA III. :cya:

Geplaatst:
comment_723952
GTA III = GTA LCS = NIET WAAR !

GTA Lcs is een heel ander spel in de zelfde omgeving. Zelf vind ik Lcs leuker als GTA III.

Natuurlijk is GTA III de eerste 3D GTA maar ik vond de graphics daar niet goed.

Bij Lcs zijn de graphics ook niet alles maar wel beter als bij GTA III. :cya:

Vergelijk de graphics van gta3 eens met de gta die ervoor uitkwam...

Heel groot verschil dus, maar het verhaal enz vind ik bijv weer beter bij gta3 en de graphics bij sa en vc.

Veel verschillen die het juist leuk maken zonder dat de graphics het er echt toe doen.

Geplaatst:
comment_725958

De 'noobs' onder ons zien GTA 3, en LCS vaak voor hetzelfde spel aan, omdat het in dezelfde stad afspeelt. Dat is natuurlijk ook zo, omdat een 'noob' niet echt op vernieuwingen, en verbtereringen let. Een echte gta-fan kijkt natuurlijk na elke detail, en verbetering en zal veel eerder verschillen ontdekken. Het ligt er nou net aan of je het hetzelfde vind, of niet.

Conclusie: GTA LCS is een opgepoeste, en verbeterde GTA3-game, en zo zit dat met VCS ongeveer ook.

Apple-Mac ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.