Geplaatst: 24 juni 200717 jaren comment_713964 Is er een Total Conversion Mod voor GTA SA CARS? DUs dat alle auto's vervangen worden door nieuwe?> Ik kan ze nergens vinden Dank u wel
Geplaatst: 24 juni 200717 jaren comment_713972 Ik zou eens zoeken naar de San Andreas Modern Mod. Tom
Geplaatst: 24 juni 200717 jaren comment_714247 Je kan ook gewoon op google alle auto'rs zijn veranderen door ander!
Geplaatst: 24 juni 200717 jaren Auteur comment_714359 Je kan ook gewoon op google alle auto'rs zijn veranderen door ander! Weet ik. maar daar heb ik op het moment geen zin meer in, Kijken wat andere mensen ervan gemaakt hebben.
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren Auteur comment_716552 Dus zijn er nog meer total convervions dan de San Andreas Modern Mod.? Ik heb hem zo ondertussen maar ik vraag me af of er nog meer zijn ; ik kan ze iig niet vinden
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_716707 Er zijn er toch echt genoeg. Kijk eens op bekende gtamod sites als gtagarage.com, gta.gamigo.de, gtagaming.com e.d. Volgens mij was er op deze site zelfs een topic met een lijst met bekende handige GTA sites. Ik kan het desbetreffenbde topic alleen even niet voor je vinden. Anders zoek je bij google met bijvoorbeeld 'total-conversion gta san-andreas'. Je kunt er zo een hoop vinden hoor.
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717084 Er zijn er toch echt genoeg. Kijk eens op bekende gtamod sites als gtagarage.com, gta.gamigo.de, gtagaming.com e.d. Volgens mij was er op deze site zelfs een topic met een lijst met bekende handige GTA sites. Ik kan het desbetreffenbde topic alleen even niet voor je vinden. Anders zoek je bij google met bijvoorbeeld 'total-conversion gta san-andreas'. Je kunt er zo een hoop vinden hoor. De meeste total conversion mods zijn gericht op nieuwe eilanden en missies, de voertuigen staan dan meestal op een de derde plek. Sowieso is de San Andreas Modern Mod momenteel de beste TC gezien het aanbod aan nieuwe voertuigen. Ik heb verder ook nog niet echt mods gezien waarin zoveel auto's worden vervangen, als in de San Andreas Modern Mod.
Is er een Total Conversion Mod voor GTA SA CARS?
DUs dat alle auto's vervangen worden door nieuwe?>
Ik kan ze nergens vinden
Dank u wel