Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_716707

Er zijn er toch echt genoeg. Kijk eens op bekende gtamod sites als gtagarage.com, gta.gamigo.de, gtagaming.com e.d. Volgens mij was er op deze site zelfs een topic met een lijst met bekende handige GTA sites. Ik kan het desbetreffenbde topic alleen even niet voor je vinden. Anders zoek je bij google met bijvoorbeeld 'total-conversion gta san-andreas'. Je kunt er zo een hoop vinden hoor.

Geplaatst:
comment_717084
Er zijn er toch echt genoeg. Kijk eens op bekende gtamod sites als gtagarage.com, gta.gamigo.de, gtagaming.com e.d. Volgens mij was er op deze site zelfs een topic met een lijst met bekende handige GTA sites. Ik kan het desbetreffenbde topic alleen even niet voor je vinden. Anders zoek je bij google met bijvoorbeeld 'total-conversion gta san-andreas'. Je kunt er zo een hoop vinden hoor.

De meeste total conversion mods zijn gericht op nieuwe eilanden en missies, de voertuigen staan dan meestal op een de derde plek. Sowieso is de San Andreas Modern Mod momenteel de beste TC gezien het aanbod aan nieuwe voertuigen. Ik heb verder ook nog niet echt mods gezien waarin zoveel auto's worden vervangen, als in de San Andreas Modern Mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.