Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1079579
Mudvayne - Death Blooms

Om eerlijk te zijn vind ik het allemaal een beetje depressief klinken. Normaal houd ik best van een beetje rock maar dit gaat zelfs voor mij wat te ver, zeker niet mijn stijl dus. Ik geef het een 3.2/10, ik heb namelijk (geloof het of niet) nog erger meegemaakt.

Bob Dylan - Like A Rolling Stone

@ Hieronder: Hier heb ik dus absoluut een hekel aan. Geef een duidelijke verklaring of post niet. Als je hier bent om alleen je liedje te posten kan dat gewoon in het 'Wat luister je nu-topic'.

Bewerkt: door Jay;

Geplaatst:
comment_1079724

REM! Ik ken wel aardig wat van hun nummers, mn pa is er namelijk een grote fan van. Ik niet, maar ik kan ze wel waarderen. 7/10

Iron Maiden - Powerslave

Ik was gisteren bij hun optreden. Ze waren echt MACHTIG.

Geplaatst:
comment_1080120

Is opzich wel een leuk liedje: 9/10^_^

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

JayZ ft Linkin Park - Encore :Y

Geplaatst:
comment_1080463

Ah, aan dit nummer heb ik goeie herinneringen. Kijk het zit dus zo, dit nummer word altijd gedraait in Dieka. Voor de leken onder ons en niet weten wat Dieka is, Dieka is een van de grootste discotheeks van heul Nederland. Wij gingen daar voor 2 weken terug heen met een paar vrienden. Het was daar zoals gewoonlijk erg gezellig. Nou over dit nummer, die werkt dus gedraaid net toen ik met een heul knap meisje stond de dansen.

Goeie herinneringen dus.

Beat this!

Wat ben ik toch een oelewapper! Omdat ik dit mooie verhaal vertelde, ben ik helemaal vergeten een nieuw nummer te posten!

Bewerkt: door Daan007

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.