Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1092773

Top nummertje Die Hard. Had nog nooit eigelijk van Billy Ray gehoord. Maar is inderdaad niet mis. Country is ook een mooi genre, alleen maar zingen over de dinges des levens. Zoals het hoort :puh:. Het nummer zingt ook lekker mee... Could've Been Me geef ik met plezier een 8/10.

*Opent tracklijst, bladert wat door oude vinyls en glanzende CDs... even kijken. Daarzo! Die zocht ik...*

Zegt genoeg toch? :engel:

Geplaatst:
comment_1093001

sjaak en appa zijn toch gewoon van die domme wannebee negers enzo

>>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<<

Okie do

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Geplaatst:
comment_1093063

Zullen we nu weer ontopic gaan? Ruzie het maar uit via de PB's..

k werd een paar keer wel kei kwaad door die liedje maar k vind m eigelijk wel geinig xD 7/10

Muziek bij deze AMV : Klikkerdeklik

GTA: IV Trailermuziek! :eten: Hij krijgt van mij een 8/10.

Ice Banana, als je een beetje van country en van Billy Ray Cyrus (overigens de vader van Miley Cyrus :eten:) houd, dan vind je deze ook een toppertje denk ik, overigens het nummer waarmee hij in Amerika beroemd is geworden.

Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart

Geplaatst:
comment_1093191

Srry hoor maar je bent echt gewoon een noob als je denk dat appa & sjaak wannabes zijn .

Maar kijk hoe oud ben je ?

0/10 hierboven .

Sjaak- 9 mm (Hardcore diss)

Fuck die hardcore noobs! Die geluistert wordt door racisten en nerdjes!

Sjaak ! Is fucking gangster geen wannabe !

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1093282

Ow, Honkbal was me net voor :$...

Twisted Sister -I want to Rock

Ik beukte ook altijd mijn hoofd tegen m'n kluisje. Soms ging die dan open ofzo. Vet goeie herrineringen aan :D.

Goed, Twisted Sister opzicht pwnt all, dat is duidelijk. Wat was dat een goeie tijd toen. Verder heb ik er niet veel meer aan toe te voegen. Staat al jaren op mijn tracklijst. I want to Rock geef ik met plezier ook een 9/10.

Whitesnake - Still of the night

Bewerkt: door Ice Banana

Geplaatst:
comment_1093285
Ow, Honkbal was me net voor :$...
Twisted Sister -I want to Rock

Ik beukte ook altijd mijn hoofd tegen m'n kluisje. Soms ging die dan open ofzo. Vet goeie herrineringen aan :D.

Goed, Twisted Sister opzicht pwnt all, dat is duidelijk. Wat was dat een goeie tijd toen. Verder heb ik er niet veel meer aan toe te voegen. Staat al jaren op mijn tracklijst. I want to Rock geef ik met plezier ook een 9/10.

Nu kan dat niet meer :7 Op die kluisjes bij mij op school zit zon slot en als je je hoofd er tegen aan beuk (een keer gedaan voor de lol) zit er gelijk een heel gat in

Geplaatst:
comment_1093286

>>> Door Flying Dutchman: Gelieve niet 2 keer achter elkaar hetzelfde nummer te posten, dit is een beetje zinloos<<<

Okie do

Ten eerste waar zie jij sjaak en appa ??? RATE GWN MIJN NUMMER !!

Ten tweede wat voor wannebe nigger ze doen helemaal niet nigger achtig anders hadden ze wel een gezakte broek ofzo :duh:

Negeer hierboven als je niet Honkbal95[NL] bent

ontopic : Whitesnake - Still of the night 3/10

GTA SA MUSICVIDEO

Bewerkt: door Vegeta

Geplaatst:
comment_1093287

Okie do

Ten eerste waar zie jij sjaak en appa ??? RATE GWN MIJN NUMMER !!

Ten tweede wat voor wannebe nigger ze doen helemaal niet nigger achtig anders hadden ze wel een gezakte broek ofzo :duh:

Negeer deze post als je niet Honkbal95[NL] bent

en btw die ene post over sjaak en appa was op robin_b bedoelt

EDIT: ieder zijn eigen mening om on-topic te blijven

Hell march

Hellmarch

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.